Dat is zijn "beroep" hier kennelijk, dan ben je namelijk "stoer"quote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik raad je aan dit jaar een keer gewoon mee te kletsen over BB zonder in 9 van de 10 berichten iemand in de zeik te willen nemen die niet in het huis zit.
En jij maar denken dat ScanMan zijn nick niet expres zo heeft gekozen, afkorting SM is dan snel gemaakt. Laat staan dat hij op z'n foute bank nog dacht iets met Lieske te kunne hebben.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht heel even aan iets anders toen je dat schreefZo van: huh, hoe kom ik dan in een SM topic??
Ach gut, EO-Bongemans wordt ineens venijnig, nu APK naar bed is.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is zijn "beroep" hier kennelijk, dan ben je namelijk "stoer"(tenminste dat denkt APK dan volgens mij)
Ik kijk gewoon naar de feiten en jij bent een leugenaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik raad je aan dit jaar een keer gewoon mee te kletsen over BB zonder in 9 van de 10 berichten iemand in de zeik te willen nemen die niet in het huis zit.
Ik zie hem anders net nog posten, dus nog niet naar bedquote:Op zondag 23 juli 2006 03:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach gut, EO-Bongemans wordt ineens venijnig, nu APK naar bed is.![]()
Je blijft jezelf nu oneindig herhalen merk ik, hopend op een reactie.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar de feiten en jij bent een leugenaar.
Hard maar waar.
Flikker op, nietszeggende crewlikker.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is zijn "beroep" hier kennelijk, dan ben je namelijk "stoer"(tenminste dat denkt APK dan volgens mij)
Dan zat-ie dus te liegen met z'n "truste".quote:Op zondag 23 juli 2006 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie hem anders net nog posten, dus nog niet naar bed
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan zat-ie dus te liegen met z'n "truste".
Lekker wat olie op het vuur gooien bedoel je?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:18 schreef Isabeau het volgende:
Het is misschien een keer leuk om een topic te maken met wie wie nou wel en niet mag incl originele bijnamen![]()
Kan een goed idee zijn ja, al bestaat de kans wel dat het uitloopt op bashing e.d. maar an sich het proberen waardquote:Op zondag 23 juli 2006 03:18 schreef Isabeau het volgende:
Het is misschien een keer leuk om een topic te maken met wie wie nou wel en niet mag incl originele bijnamen![]()
Sta ik nu ook op jouw "FOK!block?"quote:
Ik vind jou een glibber.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan een goed idee zijn ja, al bestaat de kans wel dat het uitloopt op bashing e.d. maar an sich het proberen waard
Doe je best, zou ik zeggenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:18 schreef Isabeau het volgende:
Nee.quote:
Ja, leuk, als ik er zin in hebquote:
Whehehequote:Op zondag 23 juli 2006 03:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, leuk, als ik er zin in heb
Kan nog een vol topic worden
Sommige mensen halen het slechtste in je naar boven.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:25 schreef arneaux het volgende:
Nogmaals mijn vraag, Scanman, waarom stop je in he-mels-naam zooooveel energie in dingen die je niets anders dan frustratie opleveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |