Aan de spelling te zien: 12 bacootjes.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
APK kan vast nog wel meer dingen vinden die ik gepost heb ik andere fora. Un SEX ofzo.
En ook dan tipt ie zijn maatje Gert even![]()
En toch ga je in de verdediging...quote:Op zondag 23 juli 2006 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de zeik ben ik nog lang niet Gert, geloof me. Maar ik verbaas me wel ieder jaar weer over de kinderachtigheid waarmee APK puntjes probeert te scoren. Wat me nog meer verbaast is dat flink wat users dat hier nog leuk lijken te vinden ook. Maar ook dat zal wel aan mij liggen. En ik zit op 2 baco's nu, dus valt nog mee.
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de zeik ben ik nog lang niet Gert, geloof me.
De scoop van dit jaarquote:Op zondag 23 juli 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi vriendje.![]()
Vind jij die openbaring dat hij vorig jaar keihard heeft lopen liegen -en later afscheid nam omdat wij allemaal 'triest' zijn'- geen scoop?![]()
Heeft weinig zin, want is toch allemaal gelogenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:19 schreef Gert het volgende:
Kun je niet nog wat rare posts van Scanman in SEX vinden of zo?![]()
Idd. Anders zou je gaan liegen over iets wat je gelogen hebt.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De scoop van dit jaar.... Heb je knap gedaan. Ik blijf ook gewoon volhouden nu dat je gelijk hebt
'Triest, hè? 'quote:Op zondag 23 juli 2006 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik verbaas me wel ieder jaar weer over de kinderachtigheid waarmee APK puntjes probeert te scoren.
Damn, die volg ik even niet meer hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Idd. Anders zou je gaan liegen over iets wat je gelogen hebt.
Lijkt mij beter ook, anders ben je een dubbele leugenaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf ook gewoon volhouden nu dat je gelijk hebt
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
'Triest, hè? '![]()
Mijn god, jij noemt mij kinderachtig
Straks nog het Servival topic openen en de boel is volledig gereedquote:
APK die probeert te scorenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:26 schreef NorthernStar het volgende:
Waar gaat het over?
Een Achterhoeker met foute fot's liegt niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, want is toch allemaal gelogen![]()
Ik gokte zelf een week laterquote:
Eerste kratje bier leeg?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een Achterhoeker met foute fot's liegt niet.
Je bent gewoon een vies mannetje....
Ontkenningsfase heeft geen zin meer. Ik ben ook import in die regio en jij bent gewoon zo'n vies mannetje....
(jij bent wie ik beroepshalve niet de nek mag omdraaien.... maar ooit loop je tegen de lamp...)
'Mijn ding'quote:Op zondag 23 juli 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Hoe jij je profileert op een forum is zó enorm niet mijn ding, maar goed... zo hebben we allemaal onze eigen gebreken. Ik lieg alles aan elkaar .. en jij bent een best wel walgelijk mannetje.
Wie?!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn ook mensen in dit topic die niet helemaal doorhebben dat ze volkomen genegeerd worden trouwens. Maar komt misschien nog wel een keer.![]()
En dat er dan iemand het toch niet kan laten om dat te melden, ondanks dat iemand dat al wel door had....quote:Op zondag 23 juli 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn ook mensen in dit topic die niet helemaal doorhebben dat ze volkomen genegeerd worden trouwens. Maar komt misschien nog wel een keer.![]()
Proberen is niet nodig als jij de bal in eigen doel blijft trappen.quote:
Ik geef je gewoon gelijk. Is dat niet de beste manier om met mensen als jij om te gaan?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Proberen is niet nodig als jij de bal in eigen doel blijft trappen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |