Je heit um self nog gekwoot...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
Jap, waar héb je het over?
Zoek me suf, maar kan niets vinden
Vorig jaar is er wel harder gehakt wat dat betreft, óók op Strawberry. Ik heb 'm al gezegd dat dat 'leugenaarsgedoe' een baard begon te krijgen. APK is er nu ook door jou op aangesproken, ik denk dat jouw afkeuring nog meer effect zal hebben dan een ban. Bovendien vind ik het niet banwaardig.quote:
Neequote:
Gezeur over kinderen van users, daar houd ik ook niet van.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
Ik snap niet dat die modjes niet ingrijpen...die APK had als het aan mij had gelegen allang een ban aan zijn broek gehad...vorig jaar ging je zitten voor minder......
Is duidelijk niet altijd even makkelijkquote:Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef Gert het volgende:
Gezeur over kinderen van users, daar houd ik ook niet van.
Ik vind het ook niet zo fraai dat ik LS 'met eigen wapens bestreed', nadat hij ineens over mijn kind begon. Had ik moeten negeren.
Hiermee wil je zeggen dat het hier swingt als APK wel post?quote:Maar een ban voor APK, alsjeblieft zeg. Het is hier ook echt een swingende boel als APK even niet post.![]()
Mwah, wat maakt leeftijd nou uitquote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef Jappie het volgende:
Echt wel...kijk...dat ie jou op stang probeert te jagen is een jaarlijks terugkerend festijn.....maar dat ie zich ten opzichte van meisjes die 3 keer in zijn leeftijd passen niet weet te beheersen is gewoon stuitend
![]()
Nou ja, ik wil APK niet álle eer geven, ongeveer de helft komt aan jou toe.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Hiermee wil je zeggen dat het hier swingt als APK wel post?![]()
Ramptoerist.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:13 schreef Loedertje het volgende:
Ik denk dat scanman ermee kapt als wij erachter komen dat de caps die hij dit jaar maakt allemaal zijn van het vriendinnetje van zijn kleindochter
Komop zeg, was die foto nou echt zo belangrijk voor je?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef APK het volgende:
[..]
Lief dat jij het nog een keer herhaalt.
Hoe is dat trouwens, om een leugenaar als vader te hebben?
Vertrouw je hem nog wel?
Niet echt veel, maar ik vond het wel een ludieke manier om jou in een klap tot de "opa"generatie te verheffen. En je begrijpt....van zulke stokoude mannen verwachten wij het aankomend seizoen natuurlijk niets dan wijsheid.quote:
Kijk hier uit wie je tot bondgenoot verklaard.....het zou zo maar die wolf in schaapskleren kunnen zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens Jappie, ik red me wel.Maar heb het natuurlijk liever niet.
Had APK ook allang een ban gegeven, maar daar zit het verschil tussen de moderators en de users. Wij zijn partijdiger.
Sambal bei ?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, wat maakt leeftijd nou uit
Ze is oud en wijs genoeg om hier te posten en het is nou niet echt alsof ik er een doodsverwensing of een ziekte tegenaan gooi.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Godzijdank ben je mij niet... En nog belangrijker: ik ben jou niet.![]()
Ik raad je aan dit jaar een keer gewoon mee te kletsen over BB zonder in 9 van de 10 berichten iemand in de zeik te willen nemen die niet in het huis zit.
Ik zal het nog één keer uitleggen.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Komop zeg, was die foto nou echt zo belangrijk voor je?
Hij lijkt je echt geraakt te hebben.
Booooooooooooring.quote:Op maandag 24 juli 2006 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
Oke als het zo moet gaan deze BB6 kom ik wel even mee hakken aan de goede kant.
Maar beter is, om gewoon elkaar in hun waarde te laten en een leuke BB6 met goeie caps en leuk commentaar te hebben.
Toch?
Zie geen van beiden snel gebeuren. Maar er zal straks wel een slotje op dit topic komen dus..quote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef Bocaj het volgende:
APK, doe normaal of ga anders weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |