Hij komt toch altijd weer terug.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Isabeau het volgende:
scanman gaat helemaal niet wegDat mag niet
Ik denk wanneer jij daar de tijd rijp voor acht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:07 schreef APK het volgende:
...om nooooooit meer terug te komen.![]()
Ik denk 3 december.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:22 schreef Gert het volgende:
Ik denk wanneer jij daar de tijd rijp voor acht.![]()
Voor verdere uiterst orginele opmerkingen kun je hier: Voorspel hier de opmerkingen van BB-zuurpruimen. terecht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:14 schreef PLAE@ het volgende:
ow god. Alle zwakzinnigen weer bij elkaar in 1 forum![]()
Houd je bek toch eens of zeg eens iets zinnigs...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:11 schreef Jappie het volgende:
Dat zal het enige storende zijn deze BB..............dat LS nu ook steeds terugkeerd bedoel ik.
Zo te zien kan jij weer een kratje bier betalen sinds je een baan hebt.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houd je bek toch eens of zeg eens iets zinnigs...
Wees gerust, die bank is al 12 jaar geleden bij grof vuil gezet. Er hebben hier intussen al weer 2 nieuwe bankstellen gestaan. En wat mij betreft mogen de bankstel opmerkingen nu wel tot het verleden behoren trouwens. Begint een enigszins flauw grapje te worden.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gok dat ie dit keer gewoon blijft.
Wat kan ik winnen, toch niet zijn bank?![]()
Heb jij ff pech...quote:Op zondag 23 juli 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Zo te zien kan jij weer een kratje bier betalen sinds je een baan hebt.
Dus hij was niét van je buurman maar van jou!quote:Op zondag 23 juli 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees gerust, die bank is al 12 jaar geleden bij grof vuil gezet. Er hebben hier intussen al weer 2 nieuwe bankstellen gestaan.
Dus die foto was inderdaad veel ouder dan jij zei?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Wees gerust, die bank is al 12 jaar geleden bij grof vuil gezet.
Ook dat heb ik al uitgelegd, maar zal het nog een keer doen. Ik plaatste toen 2 foto's. Eén van de foto's was bij de buren, de andere foto was bij mij zelf thuis. Het is me tot op de dag van vandaag nog altijd niet duidelijk om welke van de 2 bankstellen het ging. Maar ik neem voor het gemak nu maar even aan dat beide bankstellen niet in de smaak vielen. Ik vind het overigens zelf nog steeds een mooie bank (die van óns dan).quote:Op zondag 23 juli 2006 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus hij was niét van je buurman maar van jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |