Zet een slot op je deur?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:02 schreef VeX- het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn neefje van 15 net gebeld heeft om te zeggen dat hij hierheen komt. Vroeger moest ik dan altijd met hem optrekken, bijv. potje CS of op de n64, maar ik ben dat toen zat geworden. Mjn moeder weet dat ik het vervelend vind om "op te passen", maar doet niets om te voorkomen dat hij hierheen komt. Het is zogenaamd te lastig om hem weg te praten.
Meestal bleef ik dan ook gewoon boven met een excuus (huiswerk/ziekte) terwijl het gezelschap beneden zit. Maar hij was vaak eigenwijs en kwam dan ook gewoon zonder te kloppen binnen om een CS-ende of animekijkende VeX- te ontdekken. Ja, praat jezelf dan maar uit het feit dat je allesbehalve de dingen zit te doen waarvan je zei dat je mee bezig was. Gevolg-> Neefje wil ook meedoen en besluit dus dus in mijn kamer te blijven. Nu kan ik lastig smoesjes verzinnen, omdat school voorbij is en ik gewoon lekke, alleen, mijn eigen dingen wil doen.
Trouwens, hij bleef hier ook vaak slapen. Volgens mij, komt hij expres tegen de avond aan, zodat hij hier lekker kan overnachten en raad eens wie dan met hem zit opgescheept.
Tegenwoordig gaat mijn zusje met hem om, maar die gaat zo ook op weg naar de kerk (ja, je leest het goed) op zaterdagavond. En alleen mijn moeder is thuis en ik betwijfel of zij kan voorkomen dat hij mij boven lastig gaat vallen.
Heb ik het even getroffen. En dan ben ik ook nog eens te blut om uit te gaan.![]()
Wat een woedequote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:12 schreef vruitig het volgende:
Wat een wanker ben jij. JIj prefereert dus duidelijk je computer boven sociaal gezelschap. Het is je familie man, doe eens normaal. Jij bent zeker zon gamende-kneuterhippie zonder vrienden. Zie het als een sociale oefening misschien krijg je op ten duur wel echte vrienden, en kom dan niet met je "blut zijn". Je hebt gewoon niemand om mee te gaan.
Das inderdaad een hele goeiequote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Ga naar vrienden toe dan
En als je geen slot hebt word het tijd voor eentjequote:
Familie moet je adoreren. Als grote neef moet je je kleine neefjes juist met je laten optrekken en ze dingen leren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:13 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
Wat een woedemaar waarschijnlijk heb je nog gelijk ook
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:13 schreef PsyCha het volgende:
Zeg gewoon dat je geen zin in hem heb.
Wat klets je kerel. Hij is de enige die op visite komt. De rest van mijn familie zie ik vaak genoeg. Hij moet gewoon mij niet lastig vallen. FYI, ik game nagenoeg zelden en vrienden heb ik genoeg. Het probleem is dat die vrienden wél uitgaan en ik een tekort aan liquide middelen heb om mee te gaan. Stufi komt pas over een paar dagen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:12 schreef vruitig het volgende:
Wat een wanker ben jij. JIj prefereert dus duidelijk je computer boven sociaal gezelschap. Het is je familie man, doe eens normaal. Jij bent zeker zon gamende-kneuterhippie zonder vrienden. Zie het als een sociale oefening misschien krijg je op ten duur wel echte vrienden, en kom dan niet met je "blut zijn". Je hebt gewoon niemand om mee te gaan.
Past het niet in je rooster tussen alle CS clanmatches en anime afleveringen kijken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:24 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer dát hij komt, maar waarom uitgerekend nu?!
zo'n gast die moeilijk heeft op school omdat hij geen vriendjes heeft en gepest wordt?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:24 schreef VeX- het volgende:
[..]
Wat klets je kerel. Hij is de enige die op visite komt. De rest van mijn familie zie ik vaak genoeg. Hij moet gewoon mij niet lastig vallen. FYI, ik game nagenoeg zelden en vrienden heb ik genoeg. Het probleem is dat die vrienden wél uitgaan en ik een tekort aan liquide middelen heb om mee te gaan. Stufi komt pas over een paar dagen.
De harde aanpak (zeggen dat ik geen zin heb om met hem op te trekken) staat me ook niet aan. Hij is nogal zachtaardig en heeft het op school al ongemakkelijk. Het probleem is niet zozeer dát hij komt, maar waarom uitgerekend nu?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |