Dat is ook weer zo'n vraagteken. Een heleboel acteurs spelen zichzelf in 'famous'. Meer een soort documentaire weer. Dus je kunt je afvragen in hoeverre daar sprake was van 'samengewerkt'. Maar ik reken hem goed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:09 schreef babette21 het volgende:
oke snel dan deze keer:
WvA - The lake house - Sandra Bullock - Famous- Mira Sorvino - Between Strangers - SL
Je moet wel op 'more' klikken om de naam van Tia Carrere tegen te komen, want in de gewone castlist staat ze niet eens.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken dat hele kind verder niet, het was meer van klik-klik-klik
merk toch dat het een stuk makkelijker is bij de [voor mij] wat bekendere namen
ja dat moeten ze er dan maar bij zetten hoor...quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Een heleboel acteurs spelen zichzelf in 'famous'.
pffffffffff heb ik even mazzelquote:Maar ik reken hem goed.![]()
dat doe ik standaard, omdat ik zelf ook meestal uit de onderste helft haalquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Je moet wel op 'more' klikken om de naam van Tia Carrere tegen te komen, want in de gewone castlist staat ze niet eens.
Als jij klikt op IMDB en je ziet de namen staan, dan zie je ook dat ze zichzelf spelen. Er staat dan 'himself' of 'herself' achter. Heeft dus totaal niets te maken met een leven hebben, maar gewoon met wat wij allemaal doen: klikken en lezen in IMDB.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:14 schreef babette21 het volgende:
ja dat moeten ze er dan maar bij zetten hoor...
ik heb 'n leven, ik weet dat allemaal niet
Dat zijn juist vaak de namen die niet echt hebben meegewerkt maar even 2 seconden in een film te zien zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat doe ik standaard, omdat ik zelf ook meestal uit de onderste helft haal
maar daardoor vaak wel lastiger, omdat ze daardoor vaak minder bekend zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Dat zijn juist vaak de namen die niet echt hebben meegewerkt maar even 2 seconden in een film te zien zijn.
en dat lezen doe ik dus niet, ik doe alleen maar klikken....quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef scanman01 het volgende:
klikken en lezen in IMDB.
Had je dan niet direct Bryan Brown aan LL Cool J kunnen koppelen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef scanman01 het volgende:
Bryan Brown
Dirty Deeds
John Goodman
Beyond the sea
Kevin Spacey
Dirty Deeds
LL Cool J
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef scanman01 het volgende:
Bryan Brown
Dirty Deeds
John Goodman
Beyond the sea
Kevin Spacey
Edison
LL Cool J
nee, scanman had ná jouw antwoord binnen 5 minuten een korter lijstjequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Sorry. Maar hoor ik het punt niet te krijgen?
Tuurlijk niet. Ik had het toch in 3 films. En iedereen heeft na de geplaatste oplossing 5 minuten de tijd om een snellere te vinden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Sorry. Maar hoor ik het punt niet te krijgen?
Misschien handig om dat voortaan ook in de OP te plaatsen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik had het toch in 3 films. En iedereen heeft na de geplaatste oplossing 5 minuten de tijd om een snellere te vinden.
Oh, wist je die regel nog niet? Sorry dan, maar dat doen we al een paar dagen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien handig om dat voortaan ook in de OP te plaatsen.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Volker Schlöndorff - Elisabeth Shue (Palmetto)
Elisabeth Shue - Woody Allen (Deconstructing Harry)
Woody Allen - Romy Schneider (What's new, pussycat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |