mag dit? want dan heb ik 'mquote:"Shirley Temple's Storybook" (1958) {The Legend of Sleepy Hollow (#1.4)}
Denk het niet. Is een tv serie die 2 seizoenen heeft gelopen.quote:
ik snap nog steeds maar half wat dat is, surf gewoon IMDB af....quote:Op maandag 24 juli 2006 18:57 schreef scanman01 het volgende:
heb je stiekem 'joint ventures' gebruikt?
Aanvulling: Ik had het dus over Lois Maxwellquote:Op maandag 24 juli 2006 19:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan wel een tip geven hoe ik op de 4 films kwam. Het gaat via That Hagen Girl
Daar speelt iemand in die bij liefhebbers van een bepaalde actiefilm zeer bekend is.
ik ga even zo brutaal doen om 'n nieuwe te plaatsen, dan kunnen we weer door....quote:
Eva Duijvestein - Tygo Gernandt (Eilandgasten)quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga even zo brutaal doen om 'n nieuwe te plaatsen, dan kunnen we weer door....![]()
Sandra Oh >>> Eva Duijvestein
leuk - totaal anders namelijk! - maar één stap teveelquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Eva Duijvestein - Tygo Gernandt (Eilandgasten)
Tygo Gernandt - Antonie Kamerling (Wicked)
Antonie Kamerling - Christian Slater (Mindhunters)
Christian Slater - Thomas Haden Church (3000 Miles to Graceland)
Thomas Haden Church - Sandra Oh (Sideways)
Ik zie het ja, dan ga ik maar weer sleutelen aan een nieuwe connectie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
leuk - totaal anders namelijk! - maar één stap teveel
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:26 schreef babette21 het volgende:
oh kut oh kut oh kut.... ik heb 'm zelf óók in 10 stappen!!![]()
ik ga dus even met je meedenken [of het uberhaupt mogelijk is]
...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:31 schreef babette21 het volgende:
nee ik heb me vergist met tellen: ik heb 'm wél in 9 [dus 4 films]
ik dacht al, ik had toch ge-dubbel-checkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |