Ik heb een probleem met Telfort. Ik heb mijn abbonement een paar maanden geleden opgezegd, zoals hoort want ik heb 3 mnd opzeg termijn. Ik wilde overstappen naar een andere,voordeliger abbonement....
Nouja, nu zou dat abbonement dus zo ongeveer afgelopen moeten zijn, maar ik blijf rekeningen ontvangen.. Net dus even klantenservice gebeld..
Ze beweren dat ik het nooit opgezegd heb...
Heb de kopie van de brief nog waarin ik dat heb gedaan, maar idd, heel stom van me.. heb nooit een bevestiging van Telfort ontvangen..
![]()
Verder niet meer aan gedacht, dacht dat ik hem opgezegd had en klaar.
Nu blijkt dus dat ik eerder had moeten reageren op het niet ontvangen van de bevestigingsbrief. Hebben ze natuurlijk helemaal gelijk in, en dat is dan idd ook een stukje nalatigheid/vergeetachtigeheid van mij geweest. (Al blijf ik het vreemd vinden dat mijn opzeggingsbrief blijkbaar gewoon helemaal zoek is geraakt.)
Nu is mijn vraag, kan ik wat met die kopie van mijn opzeggingsbrief? Waarschijnlijk niet, want ik kan nu vanalles uitprinten en data veranderen, dat snap ik ook wel
![]()
Maar nu zit ik dus wel nog minstens 3 maanden vast aan een abo dat ik feitelijk niet wil.
Nu is mijn vraag: Ben ik gewoon hooked of is er ergens een lek waar ik nog wat uit kan peuteren?
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."