abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:42:15 #1
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40076886
Ik heb een probleem met Telfort. Ik heb mijn abbonement een paar maanden geleden opgezegd, zoals hoort want ik heb 3 mnd opzeg termijn. Ik wilde overstappen naar een andere,voordeliger abbonement....

Nouja, nu zou dat abbonement dus zo ongeveer afgelopen moeten zijn, maar ik blijf rekeningen ontvangen.. Net dus even klantenservice gebeld..

Ze beweren dat ik het nooit opgezegd heb...

Heb de kopie van de brief nog waarin ik dat heb gedaan, maar idd, heel stom van me.. heb nooit een bevestiging van Telfort ontvangen.. Verder niet meer aan gedacht, dacht dat ik hem opgezegd had en klaar.

Nu blijkt dus dat ik eerder had moeten reageren op het niet ontvangen van de bevestigingsbrief. Hebben ze natuurlijk helemaal gelijk in, en dat is dan idd ook een stukje nalatigheid/vergeetachtigeheid van mij geweest. (Al blijf ik het vreemd vinden dat mijn opzeggingsbrief blijkbaar gewoon helemaal zoek is geraakt.)

Nu is mijn vraag, kan ik wat met die kopie van mijn opzeggingsbrief? Waarschijnlijk niet, want ik kan nu vanalles uitprinten en data veranderen, dat snap ik ook wel

Maar nu zit ik dus wel nog minstens 3 maanden vast aan een abo dat ik feitelijk niet wil.

Nu is mijn vraag: Ben ik gewoon hooked of is er ergens een lek waar ik nog wat uit kan peuteren?
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:43:32 #2
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_40076921
als je eerst eens de randjes weghaalt, wat gebeurt er dan?
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_40076960
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:42 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik heb een probleem met Telfort. Ik heb mijn abbonement een paar maanden geleden opgezegd, zoals hoort want ik heb 3 mnd opzeg termijn. Ik wilde overstappen naar een andere,voordeliger abbonement....

Nouja, nu zou dat abbonement dus zo ongeveer afgelopen moeten zijn, maar ik blijf rekeningen ontvangen.. Net dus even klantenservice gebeld..

Ze beweren dat ik het nooit opgezegd heb...

Heb de kopie van de brief nog waarin ik dat heb gedaan, maar idd, heel stom van me.. heb nooit een bevestiging van Telfort ontvangen.. Verder niet meer aan gedacht, dacht dat ik hem opgezegd had en klaar.

Nu blijkt dus dat ik eerder had moeten reageren op het niet ontvangen van de bevestigingsbrief. Hebben ze natuurlijk helemaal gelijk in, en dat is dan idd ook een stukje nalatigheid/vergeetachtigeheid van mij geweest. (Al blijf ik het vreemd vinden dat mijn opzeggingsbrief blijkbaar gewoon helemaal zoek is geraakt.)

Nu is mijn vraag, kan ik wat met die kopie van mijn opzeggingsbrief? Waarschijnlijk niet, want ik kan nu vanalles uitprinten en data veranderen, dat snap ik ook wel

Maar nu zit ik dus wel nog minstens 3 maanden vast aan een abo dat ik feitelijk niet wil.

Nu is mijn vraag: Ben ik gewoon hooked of is er ergens een lek waar ik nog wat uit kan peuteren?
helaas, de volgende keer je brief aangetekend opsturen bij het opzeggen
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:47:55 #4
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40077033
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:44 schreef Petertjuhh het volgende:

[..]

helaas, de volgende keer je brief aangetekend opsturen bij het opzeggen
Ik heb daar nog ff aan gedacht ja.. maar dacht toen nog "zal toch niet nodig zijn.."

Nou wel dus
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_40077113
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:43 schreef Forcefuzz het volgende:
als je eerst eens de randjes weghaalt, wat gebeurt er dan?
Dan is een A4'tje geen A4'tje meer .
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:43:49 #6
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40080738
Iemand een serieus idee?
pi_40083343
Sorry, maar verder helpt niks. Ik moet wel zeggen dat bij Telfort wel erg veel opzegbrieven 'kwijtraken'
  zaterdag 22 juli 2006 @ 19:29:09 #8
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40083440
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:24 schreef Rapaille het volgende:
Sorry, maar verder helpt niks. Ik moet wel zeggen dat bij Telfort wel erg veel opzegbrieven 'kwijtraken'
en typisch.. innen ze toch weer 3 maanden abogeld a 20 euro in de maand..
De volgende stuur ik aangetekend dat is 1 ding wat zeker is..
pi_40086406
Verleng hem nog even een jaartje voor een aantrekkelijke telefoon. Die verkoop je netjes in doos weer door met alle zegeltjes er nog op. Dat is waarschijnlijk meer dan 15x 20 euro voor je abo. Meteen aangetekende brief de deur uit voor opzegging over een jaar en je verlies is weer ruimschoots ingehaald.
pi_40086561
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:24 schreef Rapaille het volgende:
Niet alleen bij Telfort. Oplossing: ten alle tijde aangetekend opzeggen.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  zondag 23 juli 2006 @ 00:02:47 #11
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40090472
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 21:15 schreef amokjeeh het volgende:
Verleng hem nog even een jaartje voor een aantrekkelijke telefoon. Die verkoop je netjes in doos weer door met alle zegeltjes er nog op. Dat is waarschijnlijk meer dan 15x 20 euro voor je abo. Meteen aangetekende brief de deur uit voor opzegging over een jaar en je verlies is weer ruimschoots ingehaald.
Ik wil die maandelijkse lasten juist niet.. ook al verdien ik t nu terug.. Lekker gedoe weer.

Nouja, jammer dan. Had tegen beter weten in gehoopt dat er nou wat in zou zitten maar maar nee dus.. Bedankt Telfort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')