Mjah alles zeker ook dicht geweest al die tijd?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom net thuis en mijn huis lijkt net een sauna.
Achterraam stond wel open maar dat heeft niet mogen baten...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah alles zeker ook dicht geweest al die tijd?
hmm balenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Achterraam stond wel open maar dat heeft niet mogen baten...
LOLquote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef Isegrim het volgende:
In de trein zaten drie randstadjongeren die gingen kamperen in Friesland (Grou om precies te zijn). Ze waren nog nooit in Friesland geweest en vroegen zich af of 'die mensen die hier wonen wel Nederlands spreken'.Ik zei tegen ze dat het hier niet China is. Later bedacht ik dat ik wel had kunnen zeggen dat het aandeel mensen dat geen Nederlands spreekt in de Randstad waarschijnlijk een stuk groter is.
Zo zie je maar dat in Rotterdam alles beter is.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het waait nu ook niet meer, dus de warmte waait er ook niet uit.
Hmja, maar mijn Fries is niet zo best hoor. En ik doe net hard mijn best om hier te desintegreren.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
LOL
Je had eik gewoon Fries tegen ze moeten gaan praten.
Desintegratie is niet nodig voor integratie elders hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, maar mijn Fries is niet zo best hoor. En ik doe net hard mijn best om hier te desintegreren.
Met 1 open raam kan het niet doortochten...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Achterraam stond wel open maar dat heeft niet mogen baten...
Ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat in Rotterdam alles beter is.
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Friesland![]()
afzagen en de noordzee ermee in !
Dat horen die randstadjongeren toch nietquote:Op zondag 23 juli 2006 22:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, maar mijn Fries is niet zo best hoor.
Hoe staat het nu met de verkoop van je huis? Zijn er al kopers bezig of niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja.
Er staat verdomme wéér een appartement in mijn straat te koop. Het zijn er nu vijf of zes dezelfde die te koop staan.Als mijn huis over een maand niet verkocht is, ga ik zakken met de prijs. Ik wil weg.
Dat schiet niet echt opquote:Op zondag 23 juli 2006 22:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja.
Er staat verdomme wéér een appartement in mijn straat te koop. Het zijn er nu vijf of zes dezelfde die te koop staan.Als mijn huis over een maand niet verkocht is, ga ik zakken met de prijs. Ik wil weg.
Mijn provinciegenoten in dezelfde trein wel.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:05 schreef Light het volgende:
[..]
Dat horen die randstadjongeren toch niet
Nee. Niks meer gehoord van de kijkers van vorige week, slecht teken.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe staat het nu met de verkoop van je huis? Zijn er al kopers bezig of niet?
Dan eindigt de afsluitdijk ineens in het niets, da's niet handigquote:Op zondag 23 juli 2006 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Friesland![]()
afzagen en de zee ermee in !
Jahaaa maar ze is dan ook aan het desintegreren he. Ze weet nu al niet meer waar het ligt.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Noordzee kan niet eens of weltopo is bad
op vakantie?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef Alicey het volgende:
Er zit hier al de hele dag een hond te blaffen.. Ik vraag me dan toch af waar die hond zit, waarom die zo blaft, en waar zijn baasjes zijn..
Nieuwe kijkers al in de planning?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee. Niks meer gehoord van de kijkers van vorige week, slecht teken.
Zielig vind ik dat altijd. Zo'n hond is gewoon bang om alleen te zijn. Dat is best af te leren... Doerak zal het straks in het nieuwe huis ook wel hebben trouwens. Ze is erg onrustig als ze in een nieuwe omgeving is.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef Alicey het volgende:
Er zit hier al de hele dag een hond te blaffen.. Ik vraag me dan toch af waar die hond zit, waarom die zo blaft, en waar zijn baasjes zijn..
Hmmja, die wel. Nou weet ik wel dat er ook in het Fries nog weer verschillen zijn, dus ook dat hoeft geen groot probleem te zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn provinciegenoten in dezelfde trein wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |