Hmm.. Een vermoeidheid die niet met caffeine is op te lossen?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:20 schreef Causa het volgende:
hoe ik dat vanmorgen beschreef wat ik zag dat is de vermoeidheid ofzo in mijn hersenen (neem ik aan)
Soms raken mijn ogen zelf wel ontstoken en dat komt omdat de chronische ontstekeingen ook elders kunnen voorkomen dan alleen in het spijsverteringskanaal, maar dat is vandaag niet zo.
Het advies is zeg maar om plat te gaan oid?quote:Om het te verlichten heb ik wel wat ervaringsweetjes en dokterstips maar komt er vooral op neer, hoe betere acceptatie en hoe minder stress hoe beter. Kluizenaren werkt ook wel maar dat is niet zo te realiseren. Eigenlijk moet ik bij opgelopen klachten ook i-net ontwijken maar m'n verslaving en nieuwsgierigheid maakt me dat lastig
Creeert weer andere problemen zeg maar..quote:Op zondag 23 juli 2006 12:29 schreef Causa het volgende:
Ik ben overgevoelig voor caffeine Alicey en het helpt me van de regen in de drup. Ik leen des te meer energie die ik eigenlijk niet had en onttrekt teveel vocht. Ik wordt er ook onrustig van en stresserig wat dus niet moest. Het kan me wel op een weinig vlakken helpen, maar is een neppet voor me.
Kan ik me voorstellen, zeker met deze temperaturen.. Nieuw hangmatje geen optie?quote:Ja, als ik dit soort momenten in de schaduw in m'n hangmatje doorbreng is het even net of er niks met me aan de hand is. Heerlijk gevoel, beleef die illusie graag en knap er ook fijn van op. Helaas is mijn hangmatje reeds aan het vergaan. Net gerepareerd en direct weer een scheur erin.
Binnen op bed uitzieken maakt me heel depri.
Doeidoeiquote:
quote:
Binnenkortquote:
Mjaaa, op zich niet onaardig, maar ik ben toch niet echt een technotype denk ik. Flugel is evil trouwens, ben nog misselijkquote:Op zondag 23 juli 2006 13:45 schreef miss_sly het volgende:
DJ Trin
Je ha van schaap Joey Beltram al gehad, toch? Vond je het iets? En wil je Adam Beijer nog?
ok, ieder z'n ding hequote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mjaaa, op zich niet onaardig, maar ik ben toch niet echt een technotype denk ik. Flugel is evil trouwens, ben nog misselijk.
Uhhuh. Ik heb nog staan 'dansen' op hardstyle gisteravondquote:Op zondag 23 juli 2006 13:54 schreef miss_sly het volgende:
ok, ieder z'n ding he
Flugel? was je zat? Fijn he, een kater![]()
vandaar dat jij ook een Mac mini wilquote:Op zondag 23 juli 2006 13:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Uhhuh. Ik heb nog staan 'dansen' op hardstyle gisteravond.
Mja, we hadden op het eind muntjes over, en ik had sjans met een barman, en m'n vriend kende er een. Dus we kregen vrij veel gratis. Ik heb op het laatst in een rap tempo 6 flugels geslemt, als het er niet meer waren. En vanochtend voelde ik me echt een baksteen. Maar nu leef ik weer een beetje, en zit ik achter m'n vrinds elite mac mini.
Broer heeft er ook een, daarom wilde ik er ook een. Ik zat vrij vaak achter die van m'n broer namelijk. Engie jammere is dat je op Apple pcs niet echt kan gamen. En het is wennen aan het systeem.quote:
ik geloof dat er wel emulators voor mac's zijn zodat je wel kan gamen, alleen gaat het dan een stuk langzamer..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Broer heeft er ook een, daarom wilde ik er ook een. Ik zat vrij vaak achter die van m'n broer namelijk. Engie jammere is dat je op Apple pcs niet echt kan gamen. En het is wennen aan het systeem.
Dan moet je wel een nieuwe Mac hebben, zo'n Intel Macquote:Op zondag 23 juli 2006 14:26 schreef het_fokschaap het volgende:
Op een mac kun je tegenwoordig dmv bootcamp ook windows XP draaien
Ik vind het er altijd wel mooi uitzienquote:Op zondag 23 juli 2006 14:01 schreef -Trinity- het volgende:
Broer heeft er ook een, daarom wilde ik er ook een. Ik zat vrij vaak achter die van m'n broer namelijk. Engie jammere is dat je op Apple pcs niet echt kan gamen. En het is wennen aan het systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |