Je hebt het bezoekje al ingepland staan zekerquote:
en of ze nog vrijgezel zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef Light het volgende:
[..]
Je hebt het bezoekje al ingepland staan zekerNu nog zorgen dat de bezoekers op de hoogte zijn
mn tweede nacht maar mn eerste alleen en met spullenquote:Op zondag 23 juli 2006 07:00 schreef Causa het volgende:
Was dit je eerste nacht daar? of zit je al op 2 Memento_Mori?
Lijkt me allemaal zo.. anders
algehele slapte, zware ledematen en diaree. Ik zie door een wit waasje met kleine zwarte stipjes en iets dat ik maar omschrijf als tintelende hersenenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:29 schreef Alicey het volgende:
Wat heb je precies Causa?
Hmm heb je dat vaker?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:34 schreef Causa het volgende:
[..]
algehele slapte, zware ledematen en diaree. Ik zie door een wit waasje met kleine zwarte stipjes en iets dat ik maar omschrijf als tintelende hersenen
Dat is zeker waar. En als student leer je heel snel slim dingen te kopenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij heeft me toen 30euro gekocht, hij was 80 limited edition lime/aqua maar mn moeder had zoveel DE puntjes en ik moet zeggen dat ik uit een gezin met weinig geld kom maar als je kijkt wat ik op mn akmer heb mag ik niet klagen, asl je maar slim koopt![]()
Beterschap!quote:Op zondag 23 juli 2006 10:34 schreef Causa het volgende:
[..]
algehele slapte, zware ledematen en diaree. Ik zie door een wit waasje met kleine zwarte stipjes en iets dat ik maar omschrijf als tintelende hersenen
Mja ik heb hier een dekbedovertrekset van 6euro due bij de neckermann 3 keer zo duur was, bij de action weg en dat soort dingenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:33 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. En als student leer je heel snel slim dingen te kopen. Ik heb gister nog in de uitverkoop twee paar schoenen gekocht voor 18 euro dankzij zo'n 2 paar voor de prijs van 1-actie
.
Enig idee wat de oorzaak is? Vind vooral dat deel met het zich nogal verontrustend..quote:Op zondag 23 juli 2006 10:41 schreef Causa het volgende:
Ja heel dikwijls.
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja ik heb hier een dekbedovertrekset van 6euro due bij de neckermann 3 keer zo duur was, bij de action weg en dat soort dingen
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen![]()
Action heeft vaak leuke goedkope dingen he MM.![]()
Het is lekker neuzen daar.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ben gek op die winkel
ga m morgen hier zoeken haha,. heb ik iets te doen
Ik heb deze pc van mn ouders gekregen, het is een simpel ding maar supersnel voor internet, kan ermee tekstverwerken, powerpoint en excel, msnen, skypen etc en meer hoeft ook niet, wel een enorm mooi scherm en ook nog een all in one.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:41 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
Zo herkenbaar. Ik koop ook altijd dekbedovertreksetten in de aanbieding enzo. Vriendinnen van mij laten dan wel eens trots hun nieuwe dekbedovertrek zien van 50 euro en dan denk ik altijd 'mooi, maar ik had hem voor 20 euro gekocht'
.
Trouwens mag ik ook niet klagen over de levensstandaard op mijn kamer. Ik heb o.a. een pc staan waar menig huisgenoot jaloers op is.
heerlijk neuzen en het is ook echt nog leuk spul ook, modern etcquote:Op zondag 23 juli 2006 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is lekker neuzen daar.![]()
En ze hebben lekkere koekjes.
Dankje Geartsjuh. Enne goedemorgenquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:40 schreef Alicey het volgende:
Enig idee wat de oorzaak is? Vind vooral dat deel met het zich nogal verontrustend..
Is er niets aan te doen om het te verlichten of te verhelpen? Hoe komt het trouwens dat dat op je ogen werkt?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:04 schreef Causa het volgende:
[..]
Dankje Geartsjuh. Enne goedemorgen
[..]
m'n chronische ziekte uiteraard.
Niet doen. Beterschap!quote:Die is me gewoon weer eens opgelopen. Maar vandaag baal ik er van omdat ik van die happy plannen had. Daarom heb ik het vandaag zo gauw uitgesproken. Morgen ben ik daar stiekum onzeker over. ijdelig bang dat ik (iig ooit) door slowchatters een in herhaling vallende zeur word gevonden.![]()
Hmm.. Een vermoeidheid die niet met caffeine is op te lossen?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:20 schreef Causa het volgende:
hoe ik dat vanmorgen beschreef wat ik zag dat is de vermoeidheid ofzo in mijn hersenen (neem ik aan)
Soms raken mijn ogen zelf wel ontstoken en dat komt omdat de chronische ontstekeingen ook elders kunnen voorkomen dan alleen in het spijsverteringskanaal, maar dat is vandaag niet zo.
Het advies is zeg maar om plat te gaan oid?quote:Om het te verlichten heb ik wel wat ervaringsweetjes en dokterstips maar komt er vooral op neer, hoe betere acceptatie en hoe minder stress hoe beter. Kluizenaren werkt ook wel maar dat is niet zo te realiseren. Eigenlijk moet ik bij opgelopen klachten ook i-net ontwijken maar m'n verslaving en nieuwsgierigheid maakt me dat lastig
Creeert weer andere problemen zeg maar..quote:Op zondag 23 juli 2006 12:29 schreef Causa het volgende:
Ik ben overgevoelig voor caffeine Alicey en het helpt me van de regen in de drup. Ik leen des te meer energie die ik eigenlijk niet had en onttrekt teveel vocht. Ik wordt er ook onrustig van en stresserig wat dus niet moest. Het kan me wel op een weinig vlakken helpen, maar is een neppet voor me.
Kan ik me voorstellen, zeker met deze temperaturen.. Nieuw hangmatje geen optie?quote:Ja, als ik dit soort momenten in de schaduw in m'n hangmatje doorbreng is het even net of er niks met me aan de hand is. Heerlijk gevoel, beleef die illusie graag en knap er ook fijn van op. Helaas is mijn hangmatje reeds aan het vergaan. Net gerepareerd en direct weer een scheur erin.
Binnen op bed uitzieken maakt me heel depri.
Doeidoeiquote:
quote:
Binnenkortquote:
Mjaaa, op zich niet onaardig, maar ik ben toch niet echt een technotype denk ik. Flugel is evil trouwens, ben nog misselijkquote:Op zondag 23 juli 2006 13:45 schreef miss_sly het volgende:
DJ Trin
Je ha van schaap Joey Beltram al gehad, toch? Vond je het iets? En wil je Adam Beijer nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |