Een student met een Senseoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En nu zit ik met een lekker bakkie thee uit mn eigen senseo achter mn eigfen pc
Goedquote:
klinkt wel erg schattig allemaal ja!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goed
Nick was zonder slangetjes en couveuse nog mooieren heel erg lief
Jens was uiteraard ook weer heel lief en mooiOm mijn zusje en schoonzusje even rustig te laten eten (voor het eerst in weken) zijn schaap en ik even met Jens gaan wandelen: eerst naar een speeltuintje waar hij even heeft gespeeld en daarna via de snackbar terug, Jens met een heerlijk softijsje waar hij lekker mee kon kliederen
Dat geld komt er aan
Tot nu toe wel maar t moet allemaal nog wel inwerken enzo denk ik maar mn akmer is verder prima, heb er tv, dvd, pc+internet, een senseo, wastafel, de kamer is van alle gemakjes voorzien, ik vermaak me welquote:
Hij heeft me toen 30euro gekocht, hij was 80 limited edition lime/aqua maar mn moeder had zoveel DE puntjes en ik moet zeggen dat ik uit een gezin met weinig geld kom maar als je kijkt wat ik op mn akmer heb mag ik niet klagen, asl je maar slim kooptquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is alleen vrij luxe voor een student. Heerlijk toch?
hoe denk je dat al die zogenaamde "rijke Gooische mensen" aan hun geld komen hierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij heeft me toen 30euro gekocht, hij was 80 limited edition lime/aqua maar mn moeder had zoveel DE puntjes en ik moet zeggen dat ik uit een gezin met weinig geld kom maar als je kijkt wat ik op mn akmer heb mag ik niet klagen, asl je maar slim koopt![]()
mijn pc is even in groot onderhoudquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Fries enzovast verrkeerd geschreven
kom je nog op irc/msn?
Studeren moet toch ook op stand kunnen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is alleen vrij luxe voor een student. Heerlijk toch?
zoals ik al zei, ben ik op mijn 15m2 van alle gemakken voorzien inc balkonquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Studeren moet toch ook op stand kunnen?
Zat je nou in Utreg of in Zeist?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ben ik op mijn 15m2 van alle gemakken voorzien inc balkon
Zeist ligt op 8km van Utrecht en ik woon aan de kant van utrecht, tegen De Bilt aan, en ik ga ook inderdaad wel studeren in Utrecht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:28 schreef Alicey het volgende:
Las ik dat dus toch goed eerder. Dacht Utreg al die tijd.
Ah, kj. Vlakbij dus ook eik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeist ligt op 8km van Utrecht en ik woon aan de kant van utrecht, tegen De Bilt aan, en ik ga ook inderdaad wel studeren in Utrecht.
Jup alleen is Utrecht moeilijk en dujur met kamers behalve ook van de sshu, maar die wachttijd is weer keilangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |