mijn pc is even in groot onderhoudquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Fries enzovast verrkeerd geschreven
kom je nog op irc/msn?
Studeren moet toch ook op stand kunnen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is alleen vrij luxe voor een student. Heerlijk toch?
zoals ik al zei, ben ik op mijn 15m2 van alle gemakken voorzien inc balkonquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Studeren moet toch ook op stand kunnen?
Zat je nou in Utreg of in Zeist?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ben ik op mijn 15m2 van alle gemakken voorzien inc balkon
Zeist ligt op 8km van Utrecht en ik woon aan de kant van utrecht, tegen De Bilt aan, en ik ga ook inderdaad wel studeren in Utrecht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:28 schreef Alicey het volgende:
Las ik dat dus toch goed eerder. Dacht Utreg al die tijd.
Ah, kj. Vlakbij dus ook eik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeist ligt op 8km van Utrecht en ik woon aan de kant van utrecht, tegen De Bilt aan, en ik ga ook inderdaad wel studeren in Utrecht.
Jup alleen is Utrecht moeilijk en dujur met kamers behalve ook van de sshu, maar die wachttijd is weer keilangquote:
Tot nu toe nog wel goed, hoewel ik de klik met de husigenoten nog wat mis ofzo mja komt nog wel hoop ik, nu ga ik liever wat eten uit de keuken halen als er niemand isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
Hier heeft het vanmiddag even flink geregend, deed wel goed, en niet alleen voor de plantjes.
Hoe bevalt je nieuwe stek je MM?
Nee, nog niet echt. Maar de stortvloed is onderweg..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
Gezellig.![]()
Is het bij jullie ook wat afgekoeld?
Kittensquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:55 schreef Causa het volgende:
Er waren twee schatjes van jonge poesjes waar ik was. Britse korthaar en siameesje. 13 en 15 weken![]()
Bedtijd
Je woont er pas, dus die klik verwacht je misschien wat vroeg en heimwee?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tot nu toe nog wel goed, hoewel ik de klik met de husigenoten nog wat mis ofzo mja komt nog wel hoop ik, nu ga ik liever wat eten uit de keuken halen als er niemand isen ik denk dat ik het "heimwee"gevoel nog wel krijg, altijd met mams en paps en nu niet meer
mja
De regenbui? Nog niet gehad?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, nog niet echt. Maar de stortvloed is onderweg..
nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je woont er pas, dus die klik verwacht je misschien wat vroeg en heimwee?
Heb je daar wel vaker last van?
Zitten zij er al langer, of ook pas?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee eigenlijk nietmisschien valt t ook wel mee, mja ze reageren hier kortaf etc, gesprekken willen niet lopen tja
tijd zal het leren
Mja langer maar ze zijn volgens mij ookj best wel verlegen, maar ik heb snle het idee dat mensen me een stom wijf vindenquote:
Niet doen, of in ieder geval alvast niet je laten weerhouden van contact zoeken door die gedachte.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja langer maar ze zijn volgens mij ookj best wel verlegen, maar ik heb snle het idee dat mensen me een stom wijf vinden![]()
Hopelijk.. Als iedereen wat verlegen is kan het moeilijk worden..quote:dusja komt wel goed
Geef het tijd, dat komt niet snel voor dat je gelijk "hartsvriendinnen" bent op de eerste dag.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee eigenlijk nietmisschien valt t ook wel mee, mja ze reageren hier kortaf etc, gesprekken willen niet lopen tja
tijd zal het leren
haha nee maar nu blijft het bij een heel mager "hoi" als je toevallig ind e keuken bent en een ander ook mjaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef het tijd, dat komt niet snel voor dat je gelijk "hartsvriendinnen" bent op de eerste dag.
Dat klinkt me als normaal, toen ik op kamers ging "jaaaaaaaaren terug"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha nee maar nu blijft het bij een heel mager "hoi" als je toevallig ind e keuken bent en een ander ook mja
Ow oke dan maak ik me te snel druk as usualquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat klinkt me als normaal, toen ik op kamers ging "jaaaaaaaaren terug"![]()
kwam het de eerste week niet eens tot een hoi.![]()
Denk het ook, als je eind volgende week niet verder komt dan "hoi en lekker weertje he"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ow oke dan maak ik me te snel druk as usual
das zeker waarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk het ook, als je eind volgende week niet verder komt dan "hoi en lekker weertje he"
dan zou ik gaan piekeren.![]()
nee grapje, gewoon even aftasten, jij bent nieuw, zij moeten ook aan jou wennen.
Gezamelijke activiteiten helpenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
nee grapje, gewoon even aftasten, jij bent nieuw, zij moeten ook aan jou wennen.
De studentenflat waar ik zat deed dagelijks gezamenlijk eten in 2 of 3 groepen. Iets van 8-8 of 5-5-6 ofzo, 1 groep van 16 was wel erg veelquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja light elke donderdag wordt er gezamenlijk gegeten, kun je op het memobord aangven of je mee-eet
wij zitten met zn zevenenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:02 schreef Light het volgende:
[..]
De studentenflat waar ik zat deed dagelijks gezamenlijk eten in 2 of 3 groepen. Iets van 8-8 of 5-5-6 ofzo, 1 groep van 16 was wel erg veel
Een groep van 7 is nog net te doen. 2 kokers, 2 afwassers, en 3 mensen die gewoon kunnen aanschuiven. En dat kun je dan laten rouleren natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |