Welke browser gebruik je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm msn wil niet maar is er iets met msn of ligt dat aan hier?
Die's morgen niet open. Schiebroek is een soort Leeuwarden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus je gaat vannacht voor de supermarkt slapen?
* Alicey wegrentquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:16 schreef Isegrim het volgende:
***Vreetbui-alarm***
ik dacht al een sirene te horen iddquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:16 schreef Isegrim het volgende:
***Vreetbui-alarm***
En of het kan. Je zag het. Of het de bedoeling was is dan weer een andere vraag.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?Ik ga een klacht indienen!
Je bent weer überflauw vandaag.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
En of het kan. Je zag het. Of het de bedoeling was is dan weer een andere vraag.
Zal wel een lekker gevoel zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
zoklaaaaar alles op zn plek. althans voor voorlopig en gedoucht en wel
mai lal gecontroleerd?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:59 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zal wel een lekker gevoel zijn.
Ik ga pas halverwege augustus naar Utrecht verhuizen maar ik zal blij zijn als dat ook weer achter de rug is. Drie verhuizingen in een jaar is toch echt wat te veel. Zelfs voor een student.
Ik was echt superbrak toen ik weer wakker werd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:47 schreef Alicey het volgende:
Moei?
alweer!quote:
mail alquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie is Mai Lal en waarom moet ze gecontroleerd worden?
Ben bewust gisteravond _niet_ naar dat Hardstyle/Jumpstyle feest geweest. Naar vriend, daarna feest, zie jullie morgen vast wel weerquote:
How come?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik was echt superbrak toen ik weer wakker werd.
have fun nogmaalsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ben bewust gisteravond _niet_ naar dat Hardstyle/Jumpstyle feest geweest. Naar vriend, daarna feest, zie jullie morgen vast wel weer![]()
.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:52 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat een lief gedichtje!![]()
Qu kan dichten!
wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:00 schreef Memento-Mori het volgende:
En terugzenders van de tv ingesteld enzo
nog steeds niks en schaap ook niet!quote:
Ik heb GHB alleen maar in combi met xtc gehad, aan het eind van de nacht zeg maar, en het voelt lekker. Kan er niet zo een specifieke duidelijke beschrijving voor geven als voor x, maar gewoon lekkerquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En nu zit ik met een lekker bakkie thee uit mn eigen senseo achter mn eigfen pc
Een student met een Senseoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En nu zit ik met een lekker bakkie thee uit mn eigen senseo achter mn eigfen pc
Goedquote:
klinkt wel erg schattig allemaal ja!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goed
Nick was zonder slangetjes en couveuse nog mooieren heel erg lief
Jens was uiteraard ook weer heel lief en mooiOm mijn zusje en schoonzusje even rustig te laten eten (voor het eerst in weken) zijn schaap en ik even met Jens gaan wandelen: eerst naar een speeltuintje waar hij even heeft gespeeld en daarna via de snackbar terug, Jens met een heerlijk softijsje waar hij lekker mee kon kliederen
Dat geld komt er aan
Tot nu toe wel maar t moet allemaal nog wel inwerken enzo denk ik maar mn akmer is verder prima, heb er tv, dvd, pc+internet, een senseo, wastafel, de kamer is van alle gemakjes voorzien, ik vermaak me welquote:
Hij heeft me toen 30euro gekocht, hij was 80 limited edition lime/aqua maar mn moeder had zoveel DE puntjes en ik moet zeggen dat ik uit een gezin met weinig geld kom maar als je kijkt wat ik op mn akmer heb mag ik niet klagen, asl je maar slim kooptquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is alleen vrij luxe voor een student. Heerlijk toch?
hoe denk je dat al die zogenaamde "rijke Gooische mensen" aan hun geld komen hierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij heeft me toen 30euro gekocht, hij was 80 limited edition lime/aqua maar mn moeder had zoveel DE puntjes en ik moet zeggen dat ik uit een gezin met weinig geld kom maar als je kijkt wat ik op mn akmer heb mag ik niet klagen, asl je maar slim koopt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |