Ik vond van welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar je hebt eindelijk je eigen plek.
Enneh, je PC installeren en op Fok komen is natuurlijk het állereerste wat je doet als je net verhuisd bent.![]()
Ik zou dat waarschijnlijk ook doen hoor. Zéker als ik een nieuwe PC had. Ik ben dol op nieuwe apparatuur enzo.quote:
Ik was bang dat t moeilijk zou zijn maar het was echt TEEEEEEEEE easyquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou dat waarschijnlijk ook doen hoor. Zéker als ik een nieuwe PC had. Ik ben dol op nieuwe apparatuur enzo.
Ik neem aan dat alles voorgeïnstalleerd was? Dan is 't een eitje ja. Wat voor computer heb je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik was bang dat t moeilijk zou zijn maar het was echt TEEEEEEEEE easy
Jup voor vanaf september iig en verder moet ik even zienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:36 schreef Isegrim het volgende:
Is 't eigenlijk allemaal goedgekomen met je stufi, M&M?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Jup voor vanaf september iig en verder moet ik even zien![]()
Zelf gekocht of met hulp van je ouders?quote:komt wel goed en ik heb een packard bell imedia 2300 ofzo
Zelf gekregenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
[..]
Zelf gekocht of met hulp van je ouders?
msn doet al de hele week lastig geloof ikquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm msn wil niet maar is er iets met msn of ligt dat aan hier?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:55 schreef Isegrim het volgende:
De perenijsjes waren uitverkocht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu heb ik van die ouderwetse chocosticks met zo'n superdun laagje chocola.
Dus je gaat vannacht voor de supermarkt slapen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:04 schreef Isegrim het volgende:
De perenijsjes zijn telkens uitverkocht met dit weer.Je moet je echt om zeven uur 's ochtends voor de supermarkt installeren wil je ze nog bemachtigen.
Welke browser gebruik je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm msn wil niet maar is er iets met msn of ligt dat aan hier?
Die's morgen niet open. Schiebroek is een soort Leeuwarden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus je gaat vannacht voor de supermarkt slapen?
* Alicey wegrentquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:16 schreef Isegrim het volgende:
***Vreetbui-alarm***
ik dacht al een sirene te horen iddquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:16 schreef Isegrim het volgende:
***Vreetbui-alarm***
En of het kan. Je zag het. Of het de bedoeling was is dan weer een andere vraag.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?Ik ga een klacht indienen!
Je bent weer überflauw vandaag.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
En of het kan. Je zag het. Of het de bedoeling was is dan weer een andere vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |