Gisteren zei je nog dat je graag meisjes vanaf 2 jaar hadquote:Op maandag 24 juli 2006 14:40 schreef Incolumis het volgende:
we hebben volledige toegang tot je bankrekening nodig, en heb je toevallig nog een zus van een jaartje of 25?
Hoeveelheid punten blijft gelijk, misschien zelfs minder als je op afstand aan het rapen bent.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik ben hier dus NOOIT voor. je moet gewoon uit de uncap base blijven. feit is dat de tegenpartij de vlaggen niet verovert dat ze toch al geen kans hebben, dus waarom zou je gaan rapen? als je het niet doet haal je meer punten.
gooi em dan gewoon dwars door de kamerquote:Op maandag 24 juli 2006 14:47 schreef Timminater het volgende:
moet nog steeds mijn lan-kabel leggen om te BF2-en, maar is me veel te warm voor deze dagen
Dan wil ik me geld ook weer terug wat ik net heb gestortquote:Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nichts, niks nakkes nada, niente, nothing![]()
Het is allemaal niets, tot nog toe.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef staticdata het volgende:
mogen de niet admins ook weten hoe we daar aan komen? wat zal de ping zijn, wat voor server is het? een id3 ofzo? etc. etc.
zitten 3 kamers en een plafond tussenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:48 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gooi em dan gewoon dwars door de kamer
en daarom staat het op het forum ??quote:Op maandag 24 juli 2006 14:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik heb vanochtend een aanbieding gehad en kan er nog niets over vertellen, gelieve de andere admins niets vertellen aub.
Altijd online en altijd de laatste patch. Momenteel 1.3.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:49 schreef egg-bird het volgende:
Band of Fok!kers BF2 Clan Site
This site is down for maintenance.
Please check back again soon.
WHY... ben best wel nieuwschierig naar de site... ps is deze server die jullie gebruiken altijd online? en welke versie wordt er gebruikt?![]()
site is nog niet afgemaakt, en BoF forum zelf heeft wat probleempjes met de database (frank heeft geknutseldquote:Op maandag 24 juli 2006 14:49 schreef egg-bird het volgende:
WHY... ben best wel nieuwschierig naar de site... ps is deze server die jullie gebruiken altijd online? en welke versie wordt er gebruikt?![]()
zie jij wat dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:50 schreef Timminater het volgende:
[..]
en daarom staat het op het forum ??![]()
site site mwah eigenlijk alleen een forumquote:Op maandag 24 juli 2006 14:49 schreef egg-bird het volgende:
Welkom! Wat zijn wij toch een lekker toegankelijke clanquote:Op maandag 24 juli 2006 14:50 schreef Sumera het volgende:
Nouja ik heet Dennis, mn BF2 naam is Sumera, kben pas een sergeantje maar heb daarvoor super veel op een niet-ranked server van een vriend gespeeld. Kzat gister bij jullie erop mischien heeft iemand me zien lopenKwas weg gegaan nadat ik ruzie kreeg met één of ander gastje die boos werd omdat zn vriendje niet mocht vliegen ofzo Dus gingen ze maar de hele tijd voor mn vliegtuig liggen (gratis teamkill voor [BoF]-leden??
).
Ik speel meestal de kits medic of support, ik ben het beste op city maps. mn beste maps zijn karkand en sharqi. Ik kan goed overweg met choppers ik kan af en toe ook lekker vliegen in jet. HmmmHmm was gister nog 2e geworden op sharqi bij jullie (stomme cmdr ×2 bonus grmbl) Naja dat was het wel zo een beetje. Ojwa, kheb teamspeak en ATC (voor strategie doorspreken handig programmatje - voor diegenen die het nog niet kenden).
en en en?
hek nou weer gedaan?quote:
Ben je wel homo? Dat is namelijk het merendeel hier, behalve de Adminsquote:Op maandag 24 juli 2006 14:50 schreef Sumera het volgende:
Nouja ik heet Dennis, mn BF2 naam is Sumera, kben pas een sergeantje maar heb daarvoor super veel op een niet-ranked server van een vriend gespeeld. Kzat gister bij jullie erop mischien heeft iemand me zien lopenKwas weg gegaan nadat ik ruzie kreeg met één of ander gastje die boos werd omdat zn vriendje niet mocht vliegen ofzo Dus gingen ze maar de hele tijd voor mn vliegtuig liggen (gratis teamkill voor [BoF]-leden??
).
Ik speel meestal de kits medic of support, ik ben het beste op city maps. mn beste maps zijn karkand en sharqi. Ik kan goed overweg met choppers ik kan af en toe ook lekker vliegen in jet. HmmmHmm was gister nog 2e geworden op sharqi bij jullie (stomme cmdr ×2 bonus grmbl) Naja dat was het wel zo een beetje. Ojwa, kheb teamspeak en ATC (voor strategie doorspreken handig programmatje - voor diegenen die het nog niet kenden).
en en en?
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hek nou weer gedaan?![]()
of ben je nog kwaad dat ik je in de laatste bocht in haal en 15 honderdste voor je eindig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |