Op het moment dat bijvoorbeeld op Oman alle vlaggen in handen van US zijn dan wordt het gewoon rapen voor het leven. Okay we gaan niet allemaal de basis in, maar we gaan er wel om heen staan met alles wat we hebben. Als de commander dan zijn werk goed doet dan is de ronde gewoon voorbij.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dat baserapen moet veranderd worden in dat het alleen mag wanneer alle vlaggen over genomen zijn en dus 1 of meerdere uncap bases over zijn. Het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat we met 16 man naar een uncap base gaan (al lijkt me dat best wel leuk![]()
)
Zo nu en dan heb je gewoon dat ze met 16 man in die basis blijven staan en wachten op een vliegtuig/helicopter of tank en wat kan je dan, wachten totdat er een persoon uit de basis durft te komen en omdat dat meestal 1 persoon is is die toch zo weer dood en kan je gaan wachten op het volgende mannetje.
Van mij mag het, maar hoeft niet, denk dat de snellere laders dat liever niet zien gebeurenquote:En kan er een start delay ingevoert worden zoals postman aangaf?
Tja eigenlijk moet je altijd als engineer in de tank/apc gaan, maar ja soms komt dat gewoon niet uit.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weet je wat ook noob is... als mensen hun apc of tank zomaar achterlaten..
Stapt er net eentje uit zijn apc terwijl die nog helemaal heel was. Dan heeft de vijand hem he
quote:En kan er een start delay ingevoert worden zoals postman aangaf?
Maar ik ben altijd de laatste, soms heeft een ander al 8 punten en dan moet ik nog beginnenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Van mij mag het, maar hoeft niet, denk dat de snellere laders dat liever niet zien gebeuren
Ikzelf ben ook snel in het spel en heb er ook voordeel van.
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:27 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Het noob gehalte is al laag op onze server, er komen veel dezelfde spelers en die zijn allemaal goed. Alleen gisteren dan 3 klunzen, die speler die aan het vloeken was en dan Slayer001 en Incolumis.![]()
Voor de rest valt het wel mee
Ik heb ook lange tijd met een slome pc gezeten en dan was het altijd hopen dat er nog helicopter/boot over was om mij te vervoeren van het vliegdek schip.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:55 schreef -chiel- het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ben altijd de laatste, soms heeft een ander al 8 punten en dan moet ik nog beginnen![]()
HOMOOOO!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef staticdata het volgende:
tututut. ik reageer 9 van de 10 keer als er het woord kom, BASERAPER. maar dan vraag ik wie is het dan, dan is het vandan weten ze het niet. en als er snuggere zijn die zeggen kan je die en die kicken met rede blablabal gebeurt het ook.
Ik ben geen admin dus kan ze niet kicken (inco trouwens ook niet)
geef je msn es dan noob!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:42 schreef escape_nl het volgende:
Ik zou graag een paar admins op msn willen zien, heb iets leuks aangeboden gekregen en wil/lkan dat niet alleen beslissen.
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:24 schreef Incolumis het volgende:
gister @ TS:
Inco (nadat Puni 2x een chopper mist met tv guided): Goh wat scheel, je lijkt escape wel op een vroege ochtend
Escape: Houdt je bek noob!!
Ik zou zeggen post hier rustig mee (stel jezelf even voor)quote:Op maandag 24 juli 2006 14:39 schreef Sumera het volgende:
Wanneer doet die website het weer?
Kwil me aanmelden voor de clan, of kan da ook hiero en welke gegevens heb je nodig?
ik ben hier dus NOOIT voor. je moet gewoon uit de uncap base blijven. feit is dat de tegenpartij de vlaggen niet verovert dat ze toch al geen kans hebben, dus waarom zou je gaan rapen? als je het niet doet haal je meer punten.quote:Dat baserapen moet veranderd worden in dat het alleen mag wanneer alle vlaggen over genomen zijn en dus 1 of meerdere uncap bases over zijn. Het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat we met 16 man naar een uncap base gaan (al lijkt me dat best wel leuk )
Te laat!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:40 schreef Incolumis het volgende:
we hebben volledige toegang tot je bankrekening nodig, en heb je toevallig nog een zus aantal zussen van een jaartje of 25? 20?
nichts, niks nakkes nada, niente, nothingquote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef staticdata het volgende:
vraag is, wat gaat die 64 slot server kosten?
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:40 schreef Incolumis het volgende:
we hebben volledige toegang tot je bankrekening nodig, en heb je toevallig nog een knappe zus van een jaartje of 25 17 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |