abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40129543
Ik zal hem ook is opstarten weer een keer
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_40129587
Hij beschrijft zijn speelstijl in zijn post, dus kan je het daar ook niet in zijn geheel eens mee zijn.

in sommige delen kan ik me ook vinden hoor, dat heb ik van het weekend al lopen aankaarten over het noobgehalte.
heb de laatste tijd nog maar weinig potjes over de 100 punten gehaald op onze server

van mij zou Teamkilling ook aan mogen hoor. dat zal een een stuk gaan uitmaken. en mensen die ontiegelijk in de - komen worden gekickt. daarbij Tk'en voor een heli is gelijk een ban
  maandag 24 juli 2006 @ 12:37:42 #128
67951 VeerMans
Nee! Echt?
pi_40129710
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef staticdata het volgende:
Hij beschrijft zijn speelstijl in zijn post, dus kan je het daar ook niet in zijn geheel eens mee zijn.

in sommige delen kan ik me ook vinden hoor, dat heb ik van het weekend al lopen aankaarten over het noobgehalte.
heb de laatste tijd nog maar weinig potjes over de 100 punten gehaald op onze server

van mij zou Teamkilling ook aan mogen hoor. dat zal een een stuk gaan uitmaken. en mensen die ontiegelijk in de - komen worden gekickt. daarbij Tk'en voor een heli is gelijk een ban
We hebben al eens een paar topics volgepost over of de FF nou aan moet of niet toch?
pi_40129800
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef staticdata het volgende:
Dat TK vindt ik wel handig dat het uitstaat.

Mensen die voor je op de weg stilstaan zodat jij er niet langs kan met je tank kan je nu gewoon weg duwen.
Mensen die voor je vliegtuig gaan staan kan je nu ook gewoon voorbij.
Mensen die met hun auto tegen je tank aanbeuken gaan nu niet kapot en krijg je dus geen min punten voor.
Je kan granaten gooien waar je ze wilt het maakt toch niet uit of er een team genoot in de buurt staat.

Laat dat TK maar lekker uit
pi_40129875
Ik zou graag een paar admins op msn willen zien, heb iets leuks aangeboden gekregen en wil/lkan dat niet alleen beslissen.
pi_40129914
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:40 schreef Razorback het volgende:

[..]

Dat TK vindt ik wel handig dat het uitstaat.

Mensen die voor je op de weg stilstaan zodat jij er niet langs kan met je tank kan je nu gewoon weg duwen.
Mensen die voor je vliegtuig gaan staan kan je nu ook gewoon voorbij.
Mensen die met hun auto tegen je tank aanbeuken gaan nu niet kapot en krijg je dus geen min punten voor.
Je kan granaten gooien waar je ze wilt het maakt toch niet uit of er een team genoot in de buurt staat.

Laat dat TK maar lekker uit
daarom zitten er ook zoveel noobs op onze server, die weten dat ze alles kunnen flikken omdat het geen reet uitmaakt. dus dan blijft het niveau laag.
pi_40130358
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:42 schreef escape_nl het volgende:
Ik zou graag een paar admins op msn willen zien, heb iets leuks aangeboden gekregen en wil/lkan dat niet alleen beslissen.
je heb toch niet al me overboeking gezien he
pi_40130444
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:57 schreef staticdata het volgende:

[..]

je heb toch niet al me overboeking gezien he
bah viezerd
pi_40130462
wat is er mis mee
pi_40130474
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef staticdata het volgende:

[..]

daarom zitten er ook zoveel noobs op onze server, die weten dat ze alles kunnen flikken omdat het geen reet uitmaakt. dus dan blijft het niveau laag.
Jah maar dan ga je TK aanzetten en dan krijg je andere soorten nOOb's die voor je tank gaan staan omdat hun hem willen of er voor springen omdat je bovenaan staat qua punten en ga zo maar verder.
pi_40130498
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef Robo0 het volgende:
Ben ik alweer gebanned op de bof server Ik rij een rondje over vliegveld en kill een boffer die probeert op te stijgen en ban. Erg zielig moet ik zeggen ik zie zelf zo vaak geraped worden maar dan zit iedereen van bof weer in het andere team en is dan oost indishe doof voor rape want ze hebben er geen last van.

Teams zijn ook hooguit lachwekkend, bof joinend altijd massaal een team en de alle noobs (ja alle noobs want er zit echt 0,0 talent op de bof server) zitten dan weer in het andere team en worden in de pan gehakt, duh! Als argument zei iemand: "mogen we dan neit samen spelen?" Nou ben ik echt nog nooit een bof squad tegen gekomen dus dat samenwerken heb ik nog nooit iets van gezien. ALs er geen tegenstand is is toch er ook geen hol aan? of gaat bof liever voor de winst? Ik zelf vindt het altijd leuker om tegen mensen te spelen die ik ken dan met ze te spelen.

Maarja ik zoek me heil wel op andere servers, alhoewel daar ook 95% noob is.
* Robo0 droomt weer van halflife DM/ HL TFC en HL NS waar tenminste het merendeel goede spelers waren en noobs werden gekicked van de server.
Ik ben het hier wel mee eens in principe,heb ook vaak genoeg op de server gespeeld,en zat dan ook altijd bij de niet Boffers,en werden meestal ook in de pan gehakt.
Alleen het gedeelte over dat noobs van de server af moeten is onzin,iedereen begint als noob in een spel.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 24 juli 2006 @ 13:02:40 #138
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40130530
Als ik het voor het zeggen zou hebben (EN GELUKKIG HEB IK DAT NIET) dan zou ik het volgende doen:
FF aan.
Baserapen is toegestaan.
TK niet.
Punish mogelijkheid aanzetten.
Teambalance aan
Autoswitchen aan na ronde
2 rondes per map
Startdelay aan het begin, zodat iedereen tegelijk begint.

Ach ja, bijna het tegenovergestelde van de BoF server
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_40130560
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als ik het voor het zeggen zou hebben (EN GELUKKIG HEB IK DAT NIET) dan zou ik het volgende doen:
Punisher aanzetten.
  maandag 24 juli 2006 @ 13:04:31 #140
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40130591
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef Razorback het volgende:

[..]

Jah maar dan ga je TK aanzetten en dan krijg je andere soorten nOOb's die voor je tank gaan staan omdat hun hem willen of er voor springen omdat je bovenaan staat qua punten en ga zo maar verder.
En dat is precies waarom je admins hebt. Zulke n00bs moet je kicken wegens spelbederf, eventueel eerst een waarschuwing geven, maar daarna een kick van een minuut, leren ze er niet van dan gewoon een ban.
2de in de Tour de BoF!
  maandag 24 juli 2006 @ 13:05:04 #141
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_40130619
de boffers missen mij als N00b daarom
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  maandag 24 juli 2006 @ 13:05:18 #142
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40130628
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:03 schreef staticdata het volgende:

[..]

Dus als je hem aan kunt zetten dan kun je hem ook uitzetten
2de in de Tour de BoF!
pi_40130663
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:59 schreef escape_nl het volgende:

[..]

bah viezerd
je ben er over twee weken dankbaar voor als je nog niet rondkomt
pi_40130678
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

En dat is precies waarom je admins hebt. Zulke n00bs moet je kicken wegens spelbederf, eventueel eerst een waarschuwing geven, maar daarna een kick van een minuut, leren ze er niet van dan gewoon een ban.
eensch
  maandag 24 juli 2006 @ 13:10:42 #145
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_40130823
gewoon de puninsh weer aanzetten, dan zijn we van het gezeur af.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_40130845
quote:
FF aan.
Baserapen is toegestaan.
TK niet.
Teambalance aan
2 rondes per map

FF aan - maar Teamkillen mag niet, kan je het netzogoed uitzetten
Baserapen is toegestaan - Alleen wanneer alle vlaggen verovert zijn en dus een uncap base over is, zo nu en dan kan je echt wachten totdat je een ons weegt want ze gaan toch niet uit die uncap base.
TK niet -
Punish mogelijkheid aanzetten - Dan wordt je voor alles en nog wat gepunished waar de fout bij de ander ligt.
Teambalance aan -
Autoswitchen aan na ronde - maar dacht dat dat problemen opleverde ofzo, hadden we al is gehad.
2 rondes per map -
Startdelay aan het begin, zodat iedereen tegelijk begint -
pi_40131092
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

maar dan ben je al te laat want je hebt al wel die min punten te pakken.

En dan is het nog wiens fout is het als ik in een tank achteruit rijd en iemand dood maak.
Ik omdat ik bv aan het vluchten ben voor een tank die van voren komt of die persoon die dood is omdat ik achteruit kom zetten en hij niet uitkijkt.
pi_40131106
quote:
FF aan.
Baserapen is toegestaan.
TK niet.
Teambalance aan
2 rondes per map

Vanavond zal de server er zo uit gaan zien.

- FF blijft uit, dus ook de TK's. Zoals razorback al zei, mensen gaan expres voor een heli, jet of tank staan wat weer een hoop gescheld gaat opleveren.

- Teambalance staat altijd aan, als er aan de de US kant veel mensen weg gaan doordat het MEC team erg goed is zal er eerst iemand dood moeten gaan bij de MEC voordat ie geswitched kan worden. Dus als de US geen kills maken kan er ook niemand van de MEC geswitched worden.

- Autoswitch staat vanavond een keer aan, aan de hand van de resultaten kijken we wat we gaan doen in de toekomst.

- 2 ronden per map staat aan, in elk geval het laatste driekwart jaar.

- Baserapen is duidelijk op het moment, daarmee onderscheiden wij ons van andere servers
pi_40131460
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:18 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Vanavond zal de server er zo uit gaan zien.

- FF blijft uit, dus ook de TK's. Zoals razorback al zei, mensen gaan expres voor een heli, jet of tank staan wat weer een hoop gescheld gaat opleveren.

- Teambalance staat altijd aan, als er aan de de US kant veel mensen weg gaan doordat het MEC team erg goed is zal er eerst iemand dood moeten gaan bij de MEC voordat ie geswitched kan worden. Dus als de US geen kills maken kan er ook niemand van de MEC geswitched worden.

- Autoswitch staat vanavond een keer aan, aan de hand van de resultaten kijken we wat we gaan doen in de toekomst.

- 2 ronden per map staat aan, in elk geval het laatste driekwart jaar.

- Baserapen is duidelijk op het moment, daarmee onderscheiden wij ons van andere servers
Dat baserapen moet veranderd worden in dat het alleen mag wanneer alle vlaggen over genomen zijn en dus 1 of meerdere uncap bases over zijn. Het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat we met 16 man naar een uncap base gaan (al lijkt me dat best wel leuk )

Zo nu en dan heb je gewoon dat ze met 16 man in die basis blijven staan en wachten op een vliegtuig/helicopter of tank en wat kan je dan, wachten totdat er een persoon uit de basis durft te komen en omdat dat meestal 1 persoon is is die toch zo weer dood en kan je gaan wachten op het volgende mannetje.

En kan er een start delay ingevoert worden zoals postman aangaf?
  maandag 24 juli 2006 @ 13:30:52 #150
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40131573
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:11 schreef Razorback het volgende:

[..]

FF aan - maar Teamkillen mag niet, kan je het netzogoed uitzetten
TK mag niet, maar daar hoef je het nog niet mogelijk te maken om 10 ton bommen op een basis te gooien, zonder je druk te maken om friendly's.
quote:
Baserapen is toegestaan - Alleen wanneer alle vlaggen verovert zijn en dus een uncap base over is, zo nu en dan kan je echt wachten totdat je een ons weegt want ze gaan toch niet uit die uncap base.
Mijn mening is dat je het maar moet oplossen. Hoe klote het soms ook is. Als je ongebalanceerde teams hebt dan krijg je hier veel mee te maken, anders valt het heel erg mee.
quote:
Punish mogelijkheid aanzetten - Dan wordt je voor alles en nog wat gepunished waar de fout bij de ander ligt.
Stukje verantwoordelijkheid van de gebruiker. 1 Punish zegt niks, maar als je er 5 hebt dan verdien je misschien wel een kickje. Ik zou in ieder geval niet auto kicken na 3 punishen, maar wel op een hoger aantal zetten. Dit vind ik overigens een onbelangrijk punt, aangezien de admins een hoop gezeik kunnen tegen gaan.
quote:
Autoswitchen aan na ronde - maar dacht dat dat problemen opleverde ofzo, hadden we al is gehad.
Als het problemen oplevert met het aanmaken van squads dan zou ik het weer uitzetten, maar zolang er geen problemen zijn zou ik het laten.

Bovenstaande is puur mijn mening zoals een server zou opzetten. Heeft verder weinig van doen met de BoF server.
2de in de Tour de BoF!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')