donequote:Op maandag 24 juli 2006 10:40 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nee ze stonden er nog, maar ze komen nu ook nog tevoorschijn als je op het linkje klikt.
Misschien dat ze pas bij een nieuw topic echt weg zijn!
Voor diegene die het niet weten; het leaderboard is het linkje onder de sigs!
Als de beroemde chopper duo's van BoF in de lucht zijn kan je het schudden met je team, Puni en ik en het andere duo Diamond en Stefan en dan nog Inco in de Jetquote:Op maandag 24 juli 2006 10:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar weer eens langs komen.
Overigens vind ik ook dat de teams meer gebalanceerd mogen worden. Ik heb het weekend bijna alles verloren. Goed ik had kunnen switchen, maar is het nog niet echt leuk. Ben op een gegeven moment vrijdag zelfs op een andere server gaan spelen![]()
Gewoon omdat ik nog even een leuk potje wilde spelen, wat overigens ook niet gelukt is.
Een potje met 180-0 winnen of verliezen is gewoon niet leuk. En afgelopen weekend eindigden alle potjes ongeveer met die score.
En om nog even aan te geven wat voor een slecht team ik had: Ik eindigde meestal als eerste van mijn team![]()
Precies, splits dat gewoon op. Als ik in een jet zit kan ik jullie nog wel lastig vallen, maar that's it.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Als de beroemde chopper duo's van BoF in de lucht zijn kan je het schudden met je team, Puni en ik en het andere duo Diamond en Stefan en dan nog Inco in de Jet
waarom kill je die boffer dan? omdat je zelf in de heli wil? geef daar aub uitleg over.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef Robo0 het volgende:
Ben ik alweer gebanned op de bof serverIk rij een rondje over vliegveld en kill een boffer die probeert op te stijgen en ban. Erg zielig moet ik zeggen ik zie zelf zo vaak geraped worden maar dan zit iedereen van bof weer in het andere team en is dan oost indishe doof voor rape want ze hebben er geen last van.
Teams zijn ook hooguit lachwekkend, bof joinend altijd massaal een team en de alle noobs (ja alle noobs want er zit echt 0,0 talent op de bof server) zitten dan weer in het andere team en worden in de pan gehakt, duh! Als argument zei iemand: "mogen we dan neit samen spelen?" Nou ben ik echt nog nooit een bof squad tegen gekomen dus dat samenwerken heb ik nog nooit iets van gezien. ALs er geen tegenstand is is toch er ook geen hol aan? of gaat bof liever voor de winst? Ik zelf vindt het altijd leuker om tegen mensen te spelen die ik ken dan met ze te spelen.
Maarja ik zoek me heil wel op andere servers, alhoewel daar ook 95% noob is.
* Robo0 droomt weer van halflife DM/ HL TFC en HL NS waar tenminste het merendeel goede spelers waren en noobs werden gekicked van de server.
Vorige week waren er enkele BoFfers die overwogen om jou bij erbij te vragen!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef Robo0 het volgende:
Ben ik alweer gebanned op de bof serverIk rij een rondje over vliegveld en kill een boffer die probeert op te stijgen en ban. Erg zielig moet ik zeggen ik zie zelf zo vaak geraped worden maar dan zit iedereen van bof weer in het andere team en is dan oost indishe doof voor rape want ze hebben er geen last van.
Teams zijn ook hooguit lachwekkend, bof joinend altijd massaal een team en de alle noobs (ja alle noobs want er zit echt 0,0 talent op de bof server) zitten dan weer in het andere team en worden in de pan gehakt, duh! Als argument zei iemand: "mogen we dan neit samen spelen?" Nou ben ik echt nog nooit een bof squad tegen gekomen dus dat samenwerken heb ik nog nooit iets van gezien. ALs er geen tegenstand is is toch er ook geen hol aan? of gaat bof liever voor de winst? Ik zelf vindt het altijd leuker om tegen mensen te spelen die ik ken dan met ze te spelen.
* Robo0 droomt weer van halflife DM/ HL TFC en HL NS waar tenminste het merendeel goede spelers waren en noobs werden gekicked van de server.
Is het raar dat op onze clanserver alle boffers in 1 team gaan zitten?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef Robo0 het volgende:
alsjeblieft zeg, zout een eind op. elke keer geklaag en gezeik en je blijft maar terugkomen. ik zou willen dat ik je gebanned had. zall vast nog wel een kans komen.quote:
Vorige periode heb ik overgeslagen omdat ik het spel toen zo goed als nooi meer speelde, nu ben ik weer vaker op de server te vinden dus heb het net overgemaakt per Internetbankierenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:59 schreef escape_nl het volgende:
De nieuwe serverperiode staat voor deur en aangezien de het bof forum problemen heeft probeer ik op deze manier iedereen te bereiken.
Binnen 2 weken moet ik het bedrag overmaken dus bij deze open ik officieel de nieuwe donatieronde
Graag het bedrag van 15 ¤ overmaken op Postbank 7252041 tnv N. Cornelisse
Je zit nou wel elke keer te klagen over onze server met 0,00000 talent erop maar waarom kom je toch elke keer weer terug dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef Robo0 het volgende:
Geld is verzondenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:59 schreef escape_nl het volgende:
De nieuwe serverperiode staat voor deur en aangezien de het bof forum problemen heeft probeer ik op deze manier iedereen te bereiken.
Binnen 2 weken moet ik het bedrag overmaken dus bij deze open ik officieel de nieuwe donatieronde
Graag het bedrag van 15 ¤ overmaken op Postbank 7252041 tnv N. Cornelisse
Ik zeg toch dat ik wegblijf? Of kan ik beter een eigen server kopen? Kan ik de noobs persoonlijk kicken. Dus als er nog donateurs zijn, niet dat je dan op mijn server kan spelen want je wordt dan toch gekicked...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef Razorback het volgende:
[..]
Je zit nou wel elke keer te klagen over onze server met 0,00000 talent erop maar waarom kom je toch elke keer weer terug dan?
Wij (van BoF) zijn blij met onze server en spelen er met veel plezier op en daar gaat het om.
Dus zoek fijn een andere server of koop een eigen server en blijf lekker weg op onze server of ga Halflife speler waar het merendeel goede spelers zijn en de noobs werden gekicked.
Dat je wegbleef zij je volgens mij al eerder.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef Robo0 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik wegblijf? Of kan ik beter een eigen server kopen? Kan ik de noobs persoonlijk kicken. Dus als er nog donateurs zijn, niet dat je dan op mijn server kan spelen want je wordt dan toch gekicked...
Ik ben het 100% eens met Roboquote:Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef Robo0 het volgende:
Nee. Ik ben het eens met zijn post. Niet met zijn speelstijl.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
dus jij ben het eens dat hij TK'ed omdat hij zich verveeld.![]()
en je vind jezelf ook een noob![]()
I know.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:28 schreef escape_nl het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, dit is 404s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |