abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40126701
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:40 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Nee ze stonden er nog, maar ze komen nu ook nog tevoorschijn als je op het linkje klikt.
Misschien dat ze pas bij een nieuw topic echt weg zijn!
Voor diegene die het niet weten; het leaderboard is het linkje onder de sigs!
done
pi_40126753
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Dan moet ik ook maar weer eens langs komen .

Overigens vind ik ook dat de teams meer gebalanceerd mogen worden. Ik heb het weekend bijna alles verloren. Goed ik had kunnen switchen, maar is het nog niet echt leuk. Ben op een gegeven moment vrijdag zelfs op een andere server gaan spelen
Gewoon omdat ik nog even een leuk potje wilde spelen, wat overigens ook niet gelukt is.
Een potje met 180-0 winnen of verliezen is gewoon niet leuk. En afgelopen weekend eindigden alle potjes ongeveer met die score.
En om nog even aan te geven wat voor een slecht team ik had: Ik eindigde meestal als eerste van mijn team
Als de beroemde chopper duo's van BoF in de lucht zijn kan je het schudden met je team, Puni en ik en het andere duo Diamond en Stefan en dan nog Inco in de Jet
  maandag 24 juli 2006 @ 10:59:45 #103
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40126917
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Als de beroemde chopper duo's van BoF in de lucht zijn kan je het schudden met je team, Puni en ik en het andere duo Diamond en Stefan en dan nog Inco in de Jet
Precies, splits dat gewoon op. Als ik in een jet zit kan ik jullie nog wel lastig vallen, maar that's it.
Ik kan ook op Oman als US zijnde de bomber van de MEC enigszins tegen houden, maar mocht ik bij de US zitten op Dalian, dan kan de US het gewoon schudden, aangezien jullie dan 2 heli's hebben en ook nog eens 2 J-10's.
Overigens vind ik het dan nog wel leuk om jullie lastig te vallen, maar die J-10's zijn gewoon te sterk, zelfs flares werken bijna niet tegen die dingen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_40126937
komen we bij de us dan ownen we china/mec weer
pi_40127470
Ben ik alweer gebanned op de bof server Ik rij een rondje over vliegveld en kill een boffer die probeert op te stijgen en ban. Erg zielig moet ik zeggen ik zie zelf zo vaak geraped worden maar dan zit iedereen van bof weer in het andere team en is dan oost indishe doof voor rape want ze hebben er geen last van.

Teams zijn ook hooguit lachwekkend, bof joinend altijd massaal een team en de alle noobs (ja alle noobs want er zit echt 0,0 talent op de bof server) zitten dan weer in het andere team en worden in de pan gehakt, duh! Als argument zei iemand: "mogen we dan neit samen spelen?" Nou ben ik echt nog nooit een bof squad tegen gekomen dus dat samenwerken heb ik nog nooit iets van gezien. ALs er geen tegenstand is is toch er ook geen hol aan? of gaat bof liever voor de winst? Ik zelf vindt het altijd leuker om tegen mensen te spelen die ik ken dan met ze te spelen.

Maarja ik zoek me heil wel op andere servers, alhoewel daar ook 95% noob is.
* Robo0 droomt weer van halflife DM/ HL TFC en HL NS waar tenminste het merendeel goede spelers waren en noobs werden gekicked van de server.
pi_40127676
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef Robo0 het volgende:
Ben ik alweer gebanned op de bof server Ik rij een rondje over vliegveld en kill een boffer die probeert op te stijgen en ban. Erg zielig moet ik zeggen ik zie zelf zo vaak geraped worden maar dan zit iedereen van bof weer in het andere team en is dan oost indishe doof voor rape want ze hebben er geen last van.

Teams zijn ook hooguit lachwekkend, bof joinend altijd massaal een team en de alle noobs (ja alle noobs want er zit echt 0,0 talent op de bof server) zitten dan weer in het andere team en worden in de pan gehakt, duh! Als argument zei iemand: "mogen we dan neit samen spelen?" Nou ben ik echt nog nooit een bof squad tegen gekomen dus dat samenwerken heb ik nog nooit iets van gezien. ALs er geen tegenstand is is toch er ook geen hol aan? of gaat bof liever voor de winst? Ik zelf vindt het altijd leuker om tegen mensen te spelen die ik ken dan met ze te spelen.

* Robo0 droomt weer van halflife DM/ HL TFC en HL NS waar tenminste het merendeel goede spelers waren en noobs werden gekicked van de server.
waarom kill je die boffer dan? omdat je zelf in de heli wil? geef daar aub uitleg over.
Alleen maar noobs, kortom jij en ik zijn dan ook noob.

Ik was degene die zei mogen we niet samenspelen. en we werken wel vaker in een squad hoor, maar dat jij dat misschien niet merkt/ziet is omdat we via teamspeak communiceren. en geen bof naampje aanmaken als squad.

ik vind het ook leuker als er meer tegenstand is, misschien moeten we boffers splitsten misschien wel.
pi_40127819
quote:

Vorige week waren er enkele BoFfers die overwogen om jou bij erbij te vragen!
Over het rapen heb je wel gelijk, als het bij de andere zijde gebeurt trekt vaak niemand zich er iets van aan!
Het teamwork bij de BoFfers gaat volgens mij steeds beter, maar jij zat vorige week bij mij in een squad en luisterde totaal nergens naar dus dat had ook geen nut!
Maar wat wil een getalenteerde speler zoals jij op de BoF (0,0 talent) server?? makkelijk scoren tegen ons NooBs?
pi_40127897
quote:

Is het raar dat op onze clanserver alle boffers in 1 team gaan zitten?
Wij zijn niet allemaal teamspelers, even naar mijzelf kijkend, ik ga meestal voor eigen succes en er genoeg talent te vinden al vinden die dat misschien niet het belangrijkste op de server, de meeste van ons gan voor de fun en voor de chat op TS, ik zou bijna zeggen join BoF en je zal het zien maar aangezien je reactie heb je daar geen zin in.

Als je zelf het slachtoffer bent van baserapen of iets dergelijks, geef dan namen door en de reden en ga niet lopen schreeuwen, dat helpt niet, er zijn altijd wel admins online die je willen helpen.

Als je xfire of msn voeg me maar toe, kan het een en ander recht gezet worden
pi_40127952
tututut. ik reageer 9 van de 10 keer als er het woord kom, BASERAPER. maar dan vraag ik wie is het dan, dan is het van dan weten ze het niet. en als er snuggere zijn die zeggen kan je die en die kicken met rede blablabal gebeurt het ook.

Ik ben geen admin dus kan ze niet kicken (inco trouwens ook niet )
pi_40128107
@staticdata. Ik baserapte uitverveling Wou eigen stoppen maar dacht ik val die base wel ff aan en ga challa als ik gekilled ben.

@-chiel-. Als je team alle vlaggen verliest en jij de enigste bent die een heli raakt met een rpg maar je team verder alleen als stonede kippen rond lopen en het niet afmaken is dat erg vervelend. Mischien was het toeval en was de server gevult met noobs maar eigenlijk zijn de enigste goede spelers op de bof server boffers en als die allemaal team 1 joinnen is team 2 standard noob.

@escape_nl
Als iemand mij een keer baseraped boeite me dat niet en om nou helemaal iemand ze naam te gaan intypen gaat me net te ver, ik ben lui En heb ook geen xfire.

@jpjedi
ja dan zou je je wel goed voelen he heb je buiten geen vriendjes meer om mee spelen? Jij vindt het wel best om altijd in het winnende team te zitten, een gevoel wat tot heden nog niet bij je bekend was. Voelt goed he?

Je ziet ook zo wie er baseraped, als er iemand baserape roept kijk je ff op je map of iemand in de buurt is van de uncaple en kijk je wie er wat voor kills heeft gemaakt kan me voorstellen dat je er geen zin hebt als je aant spelen bent maar als je een goede admin wilt zijn kan je er wat moeite voor doen

[ Bericht 11% gewijzigd door Robo0 op 24-07-2006 12:03:17 ]
pi_40128244
Jezus nu ben ik nog die foto vergeten op te sturen..
Sorry Raffie heb al een tijdje dit topic niet meer bezocht, het gaat zo snel ook met die topics dat ik steeds bij een nieuw topic de boel ff uit het oog verlies.
Zal hem nu gelijk inscannen plus opsturen...

Over die teams, gisteren speelde ik zonder BoF-tag omdat ik BF2 net opnieuw geinstalleerd had (PC geformateerd en vergeten tag ervoor te zetten) en ik zat altijd in het "niet BoF-team" vaak samen met henkus. Op een gegeven moment trok het wat bij, maar de eerste 4/5 potjes die ik speelde gingen echt nergens over. Het BoF-team rushte onze vlaggen gelijk na de start van de map, pakte alle vlaggen en binnen 5 minuten was het voorbij. Soms stribbelde henkus nog ff tegen door een vlag terug te pakken maar dat was toch echt uitstel van executie want die was in no-time weer afgepakt. Nu hadden wij wel een heleboel kansloze apen in ons team zitten.

Dat was niet echt leuk, en het zou dan wel beter zijn om de Boffers een beetje te verspreiden als duidelijk wordt dat de teams zo unbalanced zijn. Zeker omdat de meeste goede Boffers toch het grootste deel van de tijd in vliegtuigen/helis zitten, dan maakt het toch niet veel uit in welk team je zit. Dus normaal is er geen enkel probleem om BoF in een team te houden, maar als duidelijk wordt dat de tegenstander zo dramatisch slecht is is het wel zo leuk om een beetje te mengen.
pi_40128519
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:44 schreef Robo0 het volgende:

blaat
alsjeblieft zeg, zout een eind op. elke keer geklaag en gezeik en je blijft maar terugkomen. ik zou willen dat ik je gebanned had. zall vast nog wel een kans komen.
pi_40128569
De nieuwe serverperiode staat voor deur en aangezien de het bof forum problemen heeft probeer ik op deze manier iedereen te bereiken.

Binnen 2 weken moet ik het bedrag overmaken dus bij deze open ik officieel de nieuwe donatieronde

Graag het bedrag van 15 ¤ overmaken op Postbank 7252041 tnv N. Cornelisse
pi_40128848
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:59 schreef escape_nl het volgende:
De nieuwe serverperiode staat voor deur en aangezien de het bof forum problemen heeft probeer ik op deze manier iedereen te bereiken.

Binnen 2 weken moet ik het bedrag overmaken dus bij deze open ik officieel de nieuwe donatieronde

Vorige periode heb ik overgeslagen omdat ik het spel toen zo goed als nooi meer speelde, nu ben ik weer vaker op de server te vinden dus heb het net overgemaakt per Internetbankieren
pi_40128995
quote:

Je zit nou wel elke keer te klagen over onze server met 0,00000 talent erop maar waarom kom je toch elke keer weer terug dan?
Wij (van BoF) zijn blij met onze server en spelen er met veel plezier op en daar gaat het om.

Dus zoek fijn een andere server of koop een eigen server en blijf lekker weg op onze server of ga Halflife speler waar het merendeel goede spelers zijn en de noobs werden gekicked.
pi_40129068
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:59 schreef escape_nl het volgende:

Geld is verzonden
pi_40129074
geld is overgemaakt
pi_40129104
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef Razorback het volgende:

[..]

Je zit nou wel elke keer te klagen over onze server met 0,00000 talent erop maar waarom kom je toch elke keer weer terug dan?
Wij (van BoF) zijn blij met onze server en spelen er met veel plezier op en daar gaat het om.

Dus zoek fijn een andere server of koop een eigen server en blijf lekker weg op onze server of ga Halflife speler waar het merendeel goede spelers zijn en de noobs werden gekicked.
Ik zeg toch dat ik wegblijf? Of kan ik beter een eigen server kopen? Kan ik de noobs persoonlijk kicken. Dus als er nog donateurs zijn, niet dat je dan op mijn server kan spelen want je wordt dan toch gekicked...
pi_40129155
jij gaat geen mensen kicken want daar ben je te lui voor
pi_40129179
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef Robo0 het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat ik wegblijf? Of kan ik beter een eigen server kopen? Kan ik de noobs persoonlijk kicken. Dus als er nog donateurs zijn, niet dat je dan op mijn server kan spelen want je wordt dan toch gekicked...
Dat je wegbleef zij je volgens mij al eerder.
En denk je dat ik op JOUW server überhaupt wil spelen
De BoF server is voor mij prima en dat is ook de enigste server waarop ik speel
  maandag 24 juli 2006 @ 12:19:38 #121
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40129198
quote:

Ik ben het 100% eens met Robo
2de in de Tour de BoF!
pi_40129307
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

dus jij ben het eens dat hij TK'ed omdat hij zich verveeld.
en je vind jezelf ook een noob
pi_40129426
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

even voor de duidelijkheid, dit is 404s
  maandag 24 juli 2006 @ 12:29:42 #124
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40129470
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:23 schreef staticdata het volgende:

[..]

dus jij ben het eens dat hij TK'ed omdat hij zich verveeld.
en je vind jezelf ook een noob
Nee. Ik ben het eens met zijn post. Niet met zijn speelstijl.
Hij heeft niet gezegd dat de boffers n00bs zijn, maar dat de tegenstanders n00bs zijn.
Hij heeft volgens mij toen niet geTKed, maar gebaseraped. Daar had hij een waarschuwing voor kunnen krijgen of direct een kick. Ik vind dat je je moet houden aan de regels van de server, ook al ben je het niet eens met de regels.

Persoonlijk heb ik het qua regels niet op onze server, maar ik speel er wel omdat ik er voor betaal en omdat ik het natuurlijk leuk vind om met en tegen de BoF-ers te spelen. Ik hoop alleen wel dat de speelkwaliteit wat beter wordt.
2de in de Tour de BoF!
  maandag 24 juli 2006 @ 12:30:18 #125
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40129483
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:28 schreef escape_nl het volgende:

[..]

even voor de duidelijkheid, dit is 404s
I know.

Ik heb trouwens het geld net overgemaakt!
2de in de Tour de BoF!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')