Door de juiste servernaam + gebruikersnaam en pass in te voerenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:25 schreef Monco1976 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de 502 authentication errror kan verhelpen als ik probeer in te loggen bij newsleecher?
Ik heb keurig mijn serveradress en gebruikersnaam/pass ingevoerd. Zodra ik klik op fetch group list krijg ik de error.
Volgens mij hoeft dat niet bij @home en de @home server. Die servers zuigen trouwens zo hard dat het daarom ws fout gaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:48 schreef Monco1976 het volgende:
news.tilbu1.nb.home.nl
als ik geen password invoer en username dan krijg ik in elk geval wel alle nieuwsgroepen te zien, maar geen inhoud. Ik neem aan dat ik altijd moet werken met gebruikersnaam en pass?
Ik heb atm ook geen Eweka oid. Ik download niet vaak genoeg om 7.50 te betalen, vind ik zelf.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:04 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Amateur..
Te beroerd om een maar euro's uit te geven voor kwaliteit?![]()
Betalen voor je warezquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:04 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Amateur..
Te beroerd om een maar euro's uit te geven voor kwaliteit?![]()
Ik download de laatste tijd ook niet veel meer, maar 1 keer iets downloaden en je hebt algauw je 7,50 eruit imo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:17 schreef Devolution het volgende:
Idd, bij @home moet je die niet invullen.
[..]
Ik heb atm ook geen Eweka oid. Ik download niet vaak genoeg om 7.50 te betalen, vind ik zelf.
Usenet is geen warez.. warez download je maar via die kloterige progjes als bittorrent en limewire of kazaaquote:
icquote:
waar zie je mij klagen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:27 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik download de laatste tijd ook niet veel meer, maar 1 keer iets downloaden en je hebt algauw je 7,50 eruit imo.
Daarentegen hoor ik jou niet klagen en de TS wel..
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:29 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Usenet is geen warez.. warez download je maar via die kloterige progjes als bittorrent en limewire of kazaa
Usenet is quality shit, en 1 van de snellere download platformen
Ja, beetje fout verwoord misschienquote:
Geen warez?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:29 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Usenet is geen warez.. warez download je maar via die kloterige progjes als bittorrent en limewire of kazaa
Usenet is quality shit, en 1 van de snellere download platformen
Kwestie van lezen denk ik he.. daar zijn er veel te lui voor bij FTD.. Dus 4 gig teveel downloaden kan je voorkomen door te lezen wat de source is.. Tevens ben ik nog nooit virussen tegengekomen.. En die eigengemaakte preinstall cd's zijn vrij gewild als ik dat zo zie af en toe.. Ik heb er zelf inderdaad niks aan dus dan download ik het ook niet.. Quality dus vrijwel altijd, als je maar ff de moeite neemt om te lezenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Geen warez?
Wat is het dan?!
En ja, ik ken Usenet, en quality..soms. Als ik kijk naar bijvoorbeeld FTD staat er ook superveel rommel tussen, eigengemaakte preinstall cds met software waar niemand wat mee kan, virussen en troep kom je ook nog wel eens tegen, DVD's die van divxen gemaakt zijn waardoor je 4gig teveel aan het downloaden bent en meer van dat soort rommel.
Maar, ja, er zit ook aardig spul tussen, je moet alleen erg flink filteren.
Als jij nou eens gaat op houden met onzin verkopen en je gaat inlezen wat Warez is dan zal iedereen een stuk prettiger zijn hier. Tevens heeft de TS een vraag over een foutmelding in het programma newsleecher en heeft hij niet de vraag waar hij warez het beste kan halen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:11 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Kwestie van lezen denk ik he.. daar zijn er veel te lui voor bij FTD.. Dus 4 gig teveel downloaden kan je voorkomen door te lezen wat de source is.. Tevens ben ik nog nooit virussen tegengekomen.. En die eigengemaakte preinstall cd's zijn vrij gewild als ik dat zo zie af en toe.. Ik heb er zelf inderdaad niks aan dus dan download ik het ook niet.. Quality dus vrijwel altijd, als je maar ff de moeite neemt om te lezen
Dat zit ik ook helemaal niet te verkondigen (over onzin verkopen gesprokenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als jij nou eens gaat op houden met onzin verkopen en je gaat inlezen wat Warez is dan zal iedereen een stuk prettiger zijn hier. Tevens heeft de TS een vraag over een foutmelding in het programma newsleecher en heeft hij niet de vraag waar hij warez het beste kan halen.
Ik lees wel, ik zeg alleen dat er veel troep tussenstaat. En die zooi die erg gewild is, gewild is niet gelijk aan kwaliteit, toch? Anders had de zeeman allang niet meer bestaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:11 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Kwestie van lezen denk ik he.. daar zijn er veel te lui voor bij FTD.. Dus 4 gig teveel downloaden kan je voorkomen door te lezen wat de source is.. Tevens ben ik nog nooit virussen tegengekomen.. En die eigengemaakte preinstall cd's zijn vrij gewild als ik dat zo zie af en toe.. Ik heb er zelf inderdaad niks aan dus dan download ik het ook niet.. Quality dus vrijwel altijd, als je maar ff de moeite neemt om te lezen
true.. Maar met kwaliteit bedoelde ik voornamelijk ook de aanwezigheid van nepfiles virussen en spyware zooi, ook de snelheid en het aanbod vind ik kwalitatief..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik lees wel, ik zeg alleen dat er veel troep tussenstaat. En die zooi die erg gewild is, gewild is niet gelijk aan kwaliteit, toch? Anders had de zeeman allang niet meer bestaan.
Groetjes,
veldmuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |