Ik woon met veel plezier in mn flatje; echter wordt dat plezier af en toe een beetje verstoord door een één of ander flapdroljostiaans buurwijf die het nodig schijnt te vinden om haar vriendje(?) al dan niet door de telefoon regelmatig op krijsende, schreeuwende en stampende toon te laten horen wanneer zij het ergens niet mee eens is.
![]()
Op zich is dat best grappig hoor; om iemand die de hele tijd al als een achterlijke gladiool loopt te tieren stampen en te krijsen te horen schreeuwen: 'Ik probeer gewoon een normaal gesprek met je te voeren!!'
![]()
Vervelend is alleen dat het deze keer om half 3 's nachts was en ik er wakker van werd.
![]()
Nu ben ik; dankzij dat wijf; die waarschijnlijk ene Adolf H als logopedisch voorbeeld heeft redelijk brak.
Ik ben mezelf nu aan het bedenken of ik er zo even langsga om dr even de waarheid te zeggen of niet.. gezien mijn huidige humeur is dat misschien geen goed idee nu...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel:
http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686