ben benieuwd!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Precies 2 weken geleden waren de laatste stats er, dus wat mij betreft tijd voor nieuwe
Precies.quote:Op zondag 24 september 2006 20:32 schreef Bruce117 het volgende:
met de huidige performance van fok is het niet fijn om stats te maken.
<..>
Met de huidige performance is het niet fijn. Nee.quote:Op zondag 24 september 2006 20:32 schreef Bruce117 het volgende:
met de huidige performance van fok is het niet fijn om stats te maken.
En eens per maand is wel erg regelmatig.
Nee, en ja.quote:Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef Gert het volgende:
Moet je er bij blijven dan, om die stats uit de db te trekken?![]()
Dat heb je toch wel met een scriptje opgelost, pinbaal?
Heel goed...1ste prio is uiteraard het streamverslagentopic weer vlot te trekken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, en ja.
Maar als ik nu al die topics ophaal is de helft leeg, dwz: alleen pagina's met foutmeldingen. Niet echt bevorderlijk voor kloppende stats.
Daarnaast heeft die geweldige update van Fok! er ook voor gezorgd dat al mijn statsscripts niet meer werken. Dat is allemaal best te fixen, maar het staat niet echt bovenaan mijn prioriteitenlijstje.
Oké, maar hoe lang is die lijst ? Zou toch wel heeuul leuk zijn om weer eens war stats te zienquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, en ja.
Maar als ik nu al die topics ophaal is de helft leeg, dwz: alleen pagina's met foutmeldingen. Niet echt bevorderlijk voor kloppende stats.
Daarnaast heeft die geweldige update van Fok! er ook voor gezorgd dat al mijn statsscripts niet meer werken. Dat is allemaal best te fixen, maar het staat niet echt bovenaan mijn prioriteitenlijstje.
Die lijst wisselt per dag, net waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:31 schreef PH52 het volgende:
Oké, maar hoe lang is die lijst ? Zou toch wel heeuul leuk zijn om weer eens war stats te zien![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die lijst wisselt per dag, net waar ik zin in heb.
Toevallig heb ik vannacht alle topics opgehaald en stats gemaakt, om er achter te komen dat de nieuwe parser die ik had geschreven echt tergend langzaam is, van het soort langzaam dat ik hem niet ga gebruiken. Wat ik nog weet van die stats is dat scanman bovenaan stond met bijna het dubbele van de nummer 2.
Ik ben even een nieuwe parser aan het schrijven die hopelijk wat sneller is, tijdens het testen daarvan komt er vast wel een keer wat nuttigs uit.
Leuk!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:41 schreef Pinball het volgende:
Zo dan.
Nageteld ! Klopt !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:41 schreef Pinball het volgende:
Zo dan.
001. 9991 scanman01
002. 5484 arneaux
003. 4314 Nostalgist
004. 3852 Kinga
005. 3437 versabommie
Ik schaam me diep.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nageteld ! Klopt !
Thanks !!![]()
Wie zei er wat over Oldbies trouwens ? Kijk eens naar de Top-5 !![]()
Oldbies hebben in de gaten dat het niet om kwanti- maar om kwáliteit gaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:54 schreef Nostalgist het volgende:
Wie zei er wat over Oldbies trouwens ? Kijk eens naar de Top-5 !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |