Ja, maar bijna niet zonder hulp van danny of de devvers van fok.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef witste het volgende:
Is dit niet dynamisch te maken?
Zekers, de vraag is of men dat wilquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef witste het volgende:
Is dit niet dynamisch te maken?
En nieuwe posts in oude topics dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef eborn het volgende:
Zekers, de vraag is of men dat wilIk heb voor prive doeleinden al een versie draaien die elke 5 minuten bijgewerkt wordt namelijk
Overigens enkel nieuwe topics, dus het is niet zo zwaar
Ik verwoord het een beetje verkeerd inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
En nieuwe posts in oude topics dan?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben 't vaakst in het Big Brother 6-forum gepost?
007. 0588 Wickedangel
Pinball speelt weer hard-to-getquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef Gert het volgende:
Hij was zelfs al uit de AT weggezakt.
Wie wil er weer eens een update plaatsen?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef Gert het volgende:
Hij was zelfs al uit de AT weggezakt.
Wie wil er weer eens een update plaatsen?
Ja dat doen al die flikkers. Ook op mijn werk. Ze kennen een apetruukje, en dan moet je echt gaan bedelen als je ze nodig hebt. Voor de rest worden ze met de nek aangekeken, die ongewassen nerds, maar op de werkvloer kunnen ze zich eventjes God voelen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pinball speelt weer hard-to-get
HET IS EFFECTIEVER ALS JE DIT IN CAPS EN BOLD TYPTquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat doen al die flikkers. Ook op mijn werk. Ze kennen een apetruukje, en dan moet je echt gaan bedelen als je ze nodig hebt. Voor de rest worden ze met de nek aangekeken, die ongewassen nerds, maar op de werkvloer kunnen ze zich eventjes God voelen.
STIK OOK MAAR IN JE STATS!!!
Helemaal goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:
De stats van dinsdag 5 september
1. Scanman: Heul veul
de rest: Minder.
Maar als er geen behoefte meer aan is, is het mij ook best.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
HET IS EFFECTIEVER ALS JE DIT IN CAPS EN BOLD TYPT![]()
ALS JE MAAR NIET DENKT DAT WE NU GAAN BEDELEN OM STATS!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar als er geen behoefte meer aan is, is het mij ook best.
Ik lees het morgen wel.![]()
Is ook helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
ALS JE MAAR NIET DENKT DAT WE NU GAAN BEDELEN OM STATS!
Dat dan weer wel.quote:
Dan ga lekker met de hand posts turven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:42 schreef Peter6000 het volgende:
Dat automatisch gegenereerde gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |