Dan ben jij ook trendsetter, in tegenstelling tot die suffe Arneaux.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het wordt hoog tijd voor nieuwe stats, ik ben namelijk volgens mij behoorlijk gezakt in de lijst.![]()
![]()
Dus vandaar
Mij ook, ik zit ook helemaal niet op te letten.quote:
Dus iemand die de mode volgt is een trendsetter. Volgens mij kan dat niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan ben jij ook trendsetter, in tegenstelling tot die suffe Arneaux.![]()
Wil jij Peter's plek in de voorhoede betwisten? Kleinzerig zeg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus iemand die de mode volgt is een trendsetter. Volgens mij kan dat niet.
Ik geloof dat Peter zelf aangaf in zn post dat hij gedaald is. Even daarvoor was te lezen dat dat een trend was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil jij Peter's plek in de voorhoede betwisten? Kleinzerig zeg.![]()
Trend is niet hetzelfde als mode, beste Arneaux.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof dat Peter zelf aangaf in zn post dat hij gedaald is. Even daarvoor was te lezen dat dat een trend was.
Nadenken voordat je op invoeren drukt.
Dat is een APK-tekstquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
Nadenken voordat je op invoeren drukt.
Jawel hoor, beste Gert.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Trend is niet hetzelfde als mode, beste Arneaux.
APK zal dit ongetwijfeld kunnen beamen.
Heel wat betrouwbaarderquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:42 schreef arneaux het volgende:
Vandale.nl zal dit ongetwijfeld kunnen beamen..
Lees maar eens goed dan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jawel hoor, beste Gert.
Vandale.nl zal dit ongetwijfeld kunnen beamen..
trend (de ~ (m.), ~s)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Lees maar eens goed dan.
(uiteraard heb ik die ook even geraadpleegd voordat ik het vorige bericht postte)
LEES dan sukkel!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
trend (de ~ (m.), ~s)
1 richting waarin zich iets ontwikkelt => tendens
2 nieuwe mode
Duidelijker kan het niet Gert. Ik ga verder niet met je in discussie omdat het je alleen te doen is om je gelijk te halen, wat je in deze niet hebt.
Een trend hoeft geen nieuwe ontwikkeling te zijn, maar kan ook een ontwikkeling zijn. Als je een trend waarneemt kan deze trend zich herhalen en kan zelfs een cyclus worden dus wat Arneaux zegt klopt wel degelijk denk ik, in ieder geval klopt jou redenering voor geen meterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
LEES dan sukkel!
Mode is wat momentéél "in" is.
Een trend is een NIEUWE ontwikkeling.
Daarom wordt "trend" ook omschreven als NIEUWE mode.
Het feit dat Van Dale dat bijvoeglijk naamwoord erbij gebruikt, geeft al aan dat het niet hetzelfde is.
Duidelijker kan het niet, inderdaad.![]()
De jul van Arneaux spreidt haar moedermavo-kennis ten toon.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Een trend hoeft geen nieuwe ontwikkeling te zijn, maar kan ook een ontwikkeling zijn. Als je een trend waarneemt kan deze trend zich herhalen en kan zelfs een cyclus worden dus wat Arneaux zegt klopt wel degelijk
hoor ik daar APK's schandknaapje pratenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
De jul van Arneaux spreidt haar moedermavo-kennis ten toon.![]()
He bah.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Arneaux heeft gewoon gelijk.
Slotje![]()
Oh wacht, het ging hier over stats. Pinball
Dat had ie sowieso al nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:15 schreef Gert het volgende:
Als dat al niet overtuigend is, dan heeft de discussie verder weinig zin.
Hellend pad hoor, dit.quote:
russische roulette lijkt me wel eens een leuk spelletje voor je (waarschijnlijk willen APK en Pinball ook wel meedoenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hellend pad hoor, dit.
BB? Heeft dat zin?
Dit forum?
Het leven?
Laat die stats ook maar zitten, Pinbaal.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hellend pad hoor, dit.
BB? Heeft dat zin?
Nee. Hmmm. Hangplekquote:Dit forum?
Vast niet. Geen idee. Te laat voor filosofische beschouwingenquote:Het leven?
Neeeeeeeeee! Stats hebben wél zinquote:Laat die stats ook maar zitten, Pinbaal.![]()
Oh, maar hij had 't niet tegen jouquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
russische roulette lijkt me wel eens een leuk spelletje voor je (waarschijnlijk willen APK en Pinball ook wel meedoen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |