Verder niemand?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:05 schreef arneaux het volgende:
Ik was eigenlijk wel weer benieuwd naar posstats.
steekhoudende bijdragequote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef Kinga het volgende:
Lekker boeiend.
Reageer dan niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef Kinga het volgende:
Lekker boeiend.
Ach, ik weet dat ik paar plaatsen gezakt ben. Godzijdank. Op 2 staan is geen goed teken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien stijgt hij zij zo weer een plaatsje
Jawel.quote:
Jij hebt het helemaal door!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel.
Maar stats, daar mag je niet om vragen, daar moet je dankbaar voor zijn![]()
Nope, jullie snappen er allebei niets van.quote:
Maar komen ze nog?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nope, jullie snappen er allebei niets van.
uhuh.. ik ken lijertjes zoals jij wel van mijn werk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nope, jullie snappen er allebei niets van.
Volgens mij is zijn script kapot en hij kan ook al niet eens de streamverslagen precies om 0.00u openen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:23 schreef Gert het volgende:
uhuh.. ik ken lijertjes zoals jij wel van mijn werk.
Elke keer weer moeten smeken, omdat ze een truckje hebben geleerd wat anderen niet kunnen.![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:23 schreef Gert het volgende:
truckje
Fok was een keer niet zo heel traag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:37 schreef APK het volgende:
Volgens mij is zijn script kapot en hij kan ook al niet eens de streamverslagen precies om 0.00u openen.![]()
Volgens mij loopt Fok! een minuutje achter, had ik ook wel eens als ik een topic opende.quote:
Ja en z'n parkiet had zich verslikt in een zaadje en moest naar dierendokkie. Het zal allemaal wel maar 1x per maand wat stats hier neerpleuren moet toch lukken zonder dat het halve BB-forum er eerst om moet bedelen bij meneer Pinbaal.quote:
Ik geef hem groot gelijk, die stats veroorzaken alleen maar meer gebagger om hoger in het lijstje te komen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:55 schreef Gert het volgende:
Het zal allemaal wel maar 1x per maand wat stats hier neerpleuren moet toch lukken zonder dat het halve BB-forum er eerst om moet bedelen bij meneer Pinbaal.![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk, die stats veroorzaken alleen maar meer gebagger om hoger in het lijstje te komen.![]()
Precies en straks komen die SC debielen nog hoger in het lijstje te staan dan jijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk, die stats veroorzaken alleen maar meer gebagger om hoger in het lijstje te komen.![]()
Die ban was mij geheel ontgaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:34 schreef Gert het volgende:
"nadeel".... als er iémand de komende tijd niet meepraat dan is het PC Eend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |