ja gert, die dingen gebeuren, en dan heb ik de laatste week nie eens 50 posts geplaatstquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Oldbies hebben in de gaten dat het niet om kwanti- maar om kwáliteit gaat.![]()
Maar toegegeven: dat een user als "SabinasPuppiesRule" zelfs nog boven mij staat, geeft wel aan dat de sleet er enigszins in zit hiero.![]()
Niet in de top tien, niet in de top twintig... coolquote:
Ik sta niet eens in de top 100.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:05 schreef Wickedangel het volgende:
Niet in de top tien, niet in de top twintig... cool![]()
Wees gerust. De komende 7 weken ga ik zeker ingehaald worden aangezien ik nauwelijks nog post. BB6 kan me helaas niet meer zo boeien. De afgelopen week was dat al zo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer wordt er ingegrepen bij scanman dit kan zo niet langer![]()
Een paar weken geleden zei je ook al zoiets, maar toen had je het weer weggehaald.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Wees gerust. De komende 7 weken ga ik zeker ingehaald worden aangezien ik nauwelijks nog post. BB6 kan me helaas niet meer zo boeien. De afgelopen week was dat al zo.
Dus je quote hem maar even voor de zekerheidquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Een paar weken geleden zei je ook al zoiets, maar toen had je het weer weggehaald.![]()
Het viel mij gewoon op, zeker gezien uitspraken in het verleden die geen garantie voor de toekomst betekenden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:52 schreef PC eend het volgende:
Dus je quote hem maar even voor de zekerheid![]()
Maak maar eens stats van de laatste twee weken dan of de afgelopen week. Sta ik vast ook niet meer op 1.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Een paar weken geleden zei je ook al zoiets, maar toen had je het weer weggehaald.![]()
Enorm gedaald.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:32 schreef BB6kijker het volgende:
Ik vroeg me af of het zichtbaar is dat het aantal views / reacties op het BB6-forum nu enorm gedaald is na de ban van Scanman.
F5-en mag toch wel met een ban?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:59 schreef APK het volgende:
Ze zullen iets lager zijn omdat hij niet 200 post per dag doet en continu zit te F5-en.
1 Big Brother 5 448373quote:
Misschien wel als het even lang zou duren, maar nu zeker niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:43 schreef Arcee het volgende:
Denk niet dat BB6 BB5 nog zal inhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |