Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:32 schreef Sheepcidus het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/887885
Wow dat is wel heel erg.
Mag ik je msn?![]()
Hoi hoi hoiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:58 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik moet zelf eerlijk zeggen dat ie retegoed gelukt is
Misschien moet het ook mogelijk zijn om een deel van de OP te quoten, dan kun je het (soms) wat passender maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:59 schreef Forcefuzz het volgende:
Gadverdamme!doe dan een luier om ofzo als je het niet binnen kan houden
!!
dan maar op topic http://forum.fok.nl/topic/887890quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wel toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:01 schreef MouseOver het volgende:
Nog niemand die hapt.. Wat te doen met 1kg marsepein?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:00 schreef MouseOver het volgende:
Whehe volgens mij denkt iedereen dat de TS het ook echt meent
VETTE HOAX!!one!!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
dan zou het echt de beste grap van de eeuw zijn.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:55 schreef krickkk het volgende:
Een vliegende vlieg doodknippen met een schaar?
De ts begrijpt hetr ook allemaal niet..JE MOET HEM VAN ACHTER ER IN STOPPEN en dan pas bestrooien!!
anders krijg je een hele vieze boel daar !
Nieuwe regel:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:03 schreef krickkk het volgende:
AAH GEEN RECHTENZOLANG GEW8 EN GEEN RECHTEN
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nieuwe regel:
Als het topic waarin je wilde posten afgeschermd is of "onpostbaar", dan tel je 1 nr bij het topic op, net zolang totdat je bij een topic uitkomt dat wel open is.
Als je te laat bent en het topic is al gesloten, dan heb je pech gehad![]()
Ik zet m ff in de OPquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nieuwe regel:
Als het topic waarin je wilde posten afgeschermd is of "onpostbaar", dan tel je 1 nr bij het topic op, net zolang totdat je bij een topic uitkomt dat wel open is.
quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:05 schreef slindenau het volgende:
Misschien ook leuk, reacties van andere posten die geen tiet van jou reactie snappen. En dan keihard lachen hier natuurlijk
.
quote:
Dat is sowieso de bedoelingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:05 schreef slindenau het volgende:
Misschien ook leuk, reacties van andere posten die geen tiet van jou reactie snappen. En dan keihard lachen hier natuurlijk
.
Ok gepost in 86 en 90quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nieuwe regel:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:34 schreef Forcefuzz het volgende:
Vrouw blijkt achteraf een fucking pre transexueel.
Omg, dat heb ik een pinguin zelfs een keer zien doen, zo moeilijk is het toch niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |