Ga naar Afrikaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:41 schreef Roellio het volgende:
Daar heb ik zo'n hekel aan. Je trekt op zaterdagochtend met je brakke kop de vriezer open: Geen brood.
Moet ik verdomme met m'n lege maag weer naar de appie fietsen.
Er bestaat zoiets als ontdooifunctie bij een magnetronquote:
Ik ben 23 en woon op mezelf, wat denk je dat er hier in huis is als ik geen boodschappen gedaan heb?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:44 schreef Biancavia het volgende:
Crackers?
Ontbijtkoek?
Cornflakes?
Krentenbollen?
Fruitontbijt?
Sultana?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:44 schreef Biancavia het volgende:
Crackers?
Ontbijtkoek?
Cornflakes?
Krentenbollen?
Fruitontbijt?
Vertelquote:
Bier?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben 23 en woon op mezelf, wat denk je dat er hier in huis is als ik geen boodschappen gedaan heb?
Wat een bijzonder lieve zus heb jij!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
M'n zusje had boodschappen gedaan en was zo aardig om ook bij mij een zak ham/kaas croissants voor de deur te leggen vanochtend!
na noeste nachtelijke praktijken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
M'n zusje had boodschappen gedaan en was zo aardig om ook bij mij een zak ham/kaas croissants voor de deur te leggen vanochtend!
alle broden blijvend in prijs verlaagd!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:41 schreef Roellio het volgende:
Daar heb ik zo'n hekel aan. Je trekt op zaterdagochtend met je brakke kop de vriezer open: Geen brood.
Moet ik verdomme met m'n lege maag weer naar de appie fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |