Zeker als je zewilt neuken. Pas zondag maar op. Anders kun je de hele familie verwachten die geneukt willen wordenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:41 schreef Scorpie het volgende:
Jehova`s
Nu je ze binnen hebt gelaten sta je op hun Zwarte Lijst als potentieel nieuw brainwash materiaal![]()
Tot hier was het nog enigszins geloofwaardig ....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:40 schreef mrPanerai het volgende:
wat te zappen, nog niks echt intressants, ok 't is pas 10h30 maar toch...
gaat plots de bel dus is het zo'n vrouwtje van een jaartje of 36, niet echt hip, maar best wel te doen.
Zij: Goeiemorgen, ik heb voor u een uitnodiging voor een congres volgende week.
Ik: Nou kom maar ff binnen.
Dus zij gaat zitten en ik: waar ging het over?
Zij: over bevrijding van je ziel, en dit en dat en blablabla, en dat er volgend weekend een congres was waar ik op uitgenodigd was.
nogal wat van dat oeverloos gelul over de heer enzo.
[knip]
Wat een tip!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:45 schreef michiel_merk het volgende:
Mij vallen ze niet lastig, ik heb een bloedbank stikker op mn deur
wat kan mij dat nou schelen?..quote:Dus ik zit lekker op de bank ....
als het fantasie was geweest was er wel wat gebeurd en was het echt een lekker ding geweest..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:57 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Geloof er niks van... 't is gewoon waar jij over fantaseert![]()
![]()
Rrrrrrright...grote duim-topicquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:40 schreef mrPanerai het volgende:
wat te zappen, nog niks echt intressants, ok 't is pas 10h30 maar toch...
gaat plots de bel dus is het zo'n vrouwtje van een jaartje of 36, niet echt hip, maar best wel te doen.
Zij: Goeiemorgen, ik heb voor u een uitnodiging voor een congres volgende week.
Ik: Nou kom maar ff binnen.
Dus zij gaat zitten en ik: waar ging het over?
Zij: over bevrijding van je ziel, en dit en dat en blablabla, en dat er volgend weekend een congres was waar ik op uitgenodigd was.
nogal wat van dat oeverloos gelul over de heer enzo.
Het intresseerde me geen bal dus ik Heb je zin om te neuken?
Zij, met zo'n verontwaardigde blik: Wat??
Ik weer: Of je zin hebt om te neuken...
Zij: Meneer wat denkt u wel en ze stond al weer recht...
Ik: dan kan je beter gaan wat dit gelul intresseert me geen flikker
Dus zij weg.
Klacht: Wat willen die wijven dan...zij kwam toch bij mij bellen...beetje onderzoek had haar van tevoren duidelijk kunnen maken dat ik geen godsdienstig type ben.
helpt dat?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:45 schreef michiel_merk het volgende:
Mij vallen ze niet lastig, ik heb een bloedbank stikker op mn deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |