Ik ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:29 schreef marcito het volgende:
[..]
Dat Talpa gekots vind ik altijd zo zielig![]()
Where's the fucking fun in that?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:47 schreef Mr.Natural het volgende:
Kan me je frustratie goed voorstellen...
Nog even en ze maken het zo dat je auto automatisch de juiste snelheid gaat rijden, smart cruise control ofzo. En iedereen zit zoeft dan in een rijdend bankstel over de snelweg terwijl je de krant aan het lezen bent.
(tenminste dat zei Chriet Titulaer 10 jaar geleden)
stoerbaardquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:59 schreef star_gazer het volgende:
Die 70 is echt onhoudbaar traagIk rij dan meestal 110 om binnen de 50km grens te blijven
Juist. En omdat je altijd wel van die sukkels heb die er totaal schijt aan hebben omdat ze denken 'snelheid is sneller op plaats van bestemming' loopt het heel vaak gewoon vast.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Beste Star Gazer.... die dingen hebben een reden. Beter met aangepaste snelheid kunnen doorrijden dan steeds op topsnelheid doorjagen en dan daardoor grotendeels van de tijd stilstaan.
Mensen kunnen niet rijden, zijn egocentrisch (invoegen/uitvoegen) door dat egocentrisch gedrag krijg je al die files (al die mensen die doorjagen tot het einde van de ritsruimte en zich er daarna tussenwringen, dat scheelt immers 5 auto's).
BINGO!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:49 schreef mrPanerai het volgende:
ik dacht meer aan 4 8 15 16 23 42
-Edit: dat had ik allang uit de OP verwijderd.-quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:29 schreef marcito het volgende:
[..]
Dat Talpa gekots vind ik altijd zo zielig![]()
Komt omdat ze op die snelheidsovergangen gaan staan. 100 -> 70 bijvoorbeeld. Staan ze 2 meter ervanaf, laten je je dus je auto uitrollen (brandstof besparend enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
-Edit: dat had ik allang uit de OP verwijderd.-
Maar TS heeft gelijk verder; niet alleen op snelwegen overigens; een plotselinge verandering van de maximumsnelheid op een weg van 100 naar 80 (die waarschijnlijk wel ergens stond aangegeven) heeft me ook wel es een boete opgeleverd..![]()
hihiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:58 schreef leolinedance het volgende:
flikker op met je talpa gayboy
WHEHEHEHHEHEHEHEHE EN DAN EEN MISJUBIESIE RIJDENquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Weet je wat ik altijd doe met (Dure) bakken die vlak voort einde van een rijstrook nog effe ertussen willen knijpen?>...Juist..geen ruimte geven..ze wachten maar mooi weer 6 auto's waar ze vandaan kwamen..en zeker auto's met duits kenteken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |