ik ookquote:op zaterdag 22 juli 2006 01:16 schreef wickedangel het volgende:
ach, je moeder weet wél hoe de wasmachine werkt![]()
ik moest lachenquote:op zaterdag 22 juli 2006 01:27 schreef bolivian het volgende:
en, hebben ze het leuk gehad op de veluwe?
uiteraard nadat ze uitgebreid verteld (lees: voorgelezen) heeft wat dribbel vandaag weer heeft uitgespookt...quote:op zaterdag 22 juli 2006 01:51 schreef crackhead het volgende:
gelukkig kan mammie je nu wel weer elke avond even instoppen.
quote:op zaterdag 22 juli 2006 01:51 schreef crackhead het volgende:
gelukkig kan mammie je nu wel weer elke avond even instoppen aftrekken.
owned mutherfucker !quote:op zaterdag 22 juli 2006 01:13 schreef camplo het volgende:
dus weg is de rust![]()
nu moet de muziek weer vroeg af etc etc.
en braaf eten, en meteen alles opruimen als zij het willen. en domme klusjes doen.
etc etc. owowow wat heb ik weer een pech.
maargoed ergens hoef ik ook weer stukken minder te doen, en minder verantwoordelijkheid.
maybe kma dus dan heb ik me eigen cribquote:op zaterdag 22 juli 2006 01:50 schreef deecruise het volgende:
zoals anderen ook al hebben gemeld: zoek je eigen crib, ben je meteen van al het gelazer af...
je moet dan wel zelf je rekeningen betalen, je eten koken, poetsen, afwassen, ramen wassen, bed opmaken, etc..
tis maar dat je t weet
haha en een generaal die je elke dag om half 6 je bed uittoetert. niks de beest uithangen, kadaverdiscipline.quote:op zaterdag 22 juli 2006 08:20 schreef camplo het volgende:
[..]
maybe kma dus dan heb ik me eigen crib
ben toch 05:00 gewend, dus half uur langer no problemo.quote:op zaterdag 22 juli 2006 08:34 schreef capa het volgende:
[..]
haha en een generaal die je elke dag om half 6 je bed uittoetert. niks de beest uithangen, kadaverdiscipline.
ook leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |