Sorrie dat mijn schrijfstijl je irriteert, wat irriteert je dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:51 schreef DeeCruise het volgende:
Ok, 2 dingen:
- Het onderwerp interesseert me vrij weinig
- Je schrijfstijl is mateloos irritant..
Maar dan inhoudelijk een reactie: Nee, dit hoef je niet te pikken..Als het product na weken van onbruik spontaan in verval raakt dan is dit een fout, tenzij anders vermeld bij de voorwaarden van aankoop..
In de groene hoop ik?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:49 schreef roque79 het volgende:
Dit natuurproduct gaat de vuilnisbak in ...
Dat je elke zin op een nieuwe regel begint. En waarom ik reageer? Omdat ik nog wel enigzins fatsoen bezit en je een beetje op weg wil helpen. Zo ben ik dan ook wel weer....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:03 schreef roque79 het volgende:
[..]
Sorrie dat mijn schrijfstijl je irriteert, wat irriteert je dan eigenlijk?
En als het je niet boeit waarom antwoord je dan in hemelsnaam!
Bon...Maar nogmaals, je hoeft dit niet te pikken...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:41 schreef roque79 het volgende:
Hmm Deecruise, volgens mij maakt het dat juist overzichtelijk?Alhoewel ik heb geleerd dat je na een punt weer begint op een nieuwe regel. Maar als je alles achterelkaar makkelijker vind om te lezen wil ik dat ook wel doen voor je, Je hebt ergens wel een punt namelijk. Ieder zijn schrijfstijl is anders , je doet wat je is aangeleerd denk ik zo. opgelost nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |