Dat gluren van marlies naar de blote dames viel mij ook al op.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:15 schreef scanman01 het volgende:
De zusjes Monique en Sabrina
[afbeelding]
Marlies hield de meiden goed in de gaten via de spiegel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Micheline
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zag echt dat haar ogen in de spiegel af en toe opzij gingen. Dan keek ze dus duidelijk niet naar zichzelf maar naar de meiden onder de douche. En ze deed het ook wel een beetje stiekemquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dat gluren van marlies naar de blote dames viel mij ook al op.
ze schijnt er niet vies van te zijn
Prachtserie D.Rose .... Die heb ik toch maar even opgeslagen voor een latere collage ofzo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zet 'm ook nog maar even hier neer:quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zag echt dat haar ogen in de spiegel af en toe opzij gingen. Dan keek ze dus duidelijk niet naar zichzelf maar naar de meiden onder de douche. En ze deed het ook wel een beetje stiekem
en terecht...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:51 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Marlies moést gewoon even aan Milica's billen zitten.![]()
Beetje BI kan ook nogquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:13 schreef CobusNet het volgende:
[..]
Is ze dan toch een man...?
Of is ze lesbisch...?
Mijn dag is goedquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die doet nergens moeilijk over... en ik ben lid, dus heb niets te klagenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:53 schreef D.Rose het volgende:
-waarom gebruik je het erg onvriendelijke rapidshare?
er zijn meer uploadmogelijkheden die ook niet moeilijk doen, en die zijn gratisquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die doet nergens moeilijk over... en ik ben lid, dus heb niets te klagen
Ik gebruik nu Nettransport om ze op te slaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
2 vraagjes
-hoe cap je filmpjes?
-waarom gebruik je het erg onvriendelijke rapidshare?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |