Maakt niks uit we hebben toch niks te zoeken hier.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:10 schreef Qunix het volgende:
Search van fok is stuk
Parse error: parse error, unexpected T_SL in /fok/www/fokcore/fokcore.php on line 130
Jij denkt dat je heel wat bent....... Ik heb geen zin om te rellen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:09 schreef krickkk het volgende:
[..]
wauwkan je ff aan je moeder vragen of ze me belt, IK KRIJG NOG GELD VAN HAAR
; :d
okquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jij denkt dat je heel wat bent....... Ik heb geen zin om te rellen.
quote:
en ik wil kijken!quote:
Ja, je kunt het gewoon in een Quote doen uit een topic dat al verdwenen is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]je hebt al meer als 200 posts en nog geneen keer tubgirl.jpg gepost
! omfg dat is standaart procedure voor beginnende gebruikers
Heb jij de Faq/Policy gelezen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:14 schreef krickkk het volgende:
AAH ik wou zeggen EN IK ZEG HET NIE T nee ik ga je moeder niet postenmaar dat is nie ttof enzo dus ik geef serieuse reactie.: nee dan krijg ik een ban.
En hoevaak heb jij dan tubgirl gepost ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]je hebt al meer als 200 posts en nog geneen keer tubgirl.jpg gepost
! omfg dat is standaart procedure voor beginnende gebruikers
1x.... en niet verbannenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:15 schreef krickkk het volgende:
[..]
En hoevaak heb jij dan tubgirl gepost ?en hoevaak geband ?
1x zoals elke beginnende gebruiker, je moet gewoon een nieuw topic maken met tubgirl dat is zegmaar 'traditie' op fokquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:15 schreef krickkk het volgende:
[..]
En hoevaak heb jij dan tubgirl gepost ?en hoevaak geband ?
ik had het kunnen wetenquote:
Dat topic word daarna btw wel gewoon verwijdertquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
1x zoals elke beginnende gebruiker, je moet gewoon een nieuw topic maken met tubgirl dat is zegmaar 'traditie' op fokmja jij bent tog een pauper noob dus jij hoeft dat niet te doen want jij zal tog altijd pauper noob blijven
owkeujquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:17 schreef krickkk het volgende:
[..]
ik had het kunnen wetennou om mijn trots te bewaren en iedereen die hem niet wilt zien moet de komende 2 min niet kijken:'(
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:18 schreef The_Terminator het volgende:
Zo dan, hier verder![]()
Ik was al bang dat de OP verloren was gegaan ( Nachtbaggerrrrrr 22-23 ) Maar dat is dus een nep-topic![]()
Het vraagteken zegt al genoegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:19 schreef Eririn het volgende:
Deze is veel beter enzo![]()
Alleen de titel al![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:22 schreef The_Terminator het volgende:
Owja, ik zou die tubgirl hier maar niet gaan plaatsen![]()
Levert je namelijk een bannetje op![]()
hoelang?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:22 schreef The_Terminator het volgende:
haha, grappenmakerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:22 schreef The_Terminator het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat bepalen de FA's, maar meestal 48 uur![]()
Kijk eens wat ik vond in dat topic:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:26 schreef krickkk het volgende:
welterusten allemaal ! oja kom nog even in mijn topic: Tubgirlhttp://forum.fok.nl/topic/887769/1/25#40064888
Die spons hebben wij ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik vond in dat topic:
[afbeelding]
Nice![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |