Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:01 schreef piepster het volgende:
Ik heb dat wel gehad toen het ook een keer zo warm was. Misschine ligt het daaraan. Houd ook goed in de gaten of niet alle inkt eruit zweet. Niet dat je er wat aan kan doen trouwens.
Dan zit er een vaatje verstopt of de inkt is te goed ingekapseld. Je hoort dit vaak bij rode kleuren maar ook wel bij blauwquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:07 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik heb mijn tattoo's al jaren en zelfs nu zwelt de huid met dit weer geregeld op![]()
Gewoon voor de zekerheid morgen even langsgaan![]()
MOET OPMERKINGEN VOOR ME HOUDEN OVER LELIJKE TRIBALTATOAGES DIE 5 JAAR GELEDEN IN WAREN EN NU MISSCHIEN IN WAT MINDERE MATE MAAR WAAR JE ZEKER OVER 10 JAAR EXTREME SPIJT VAN KRIJGT.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:21 schreef taxibabe het volgende:
Dit is em trouwens .. foto is gisteravond gemaakt
[[url=http://img131.imageshack.us/img131/2791/tribal2mf7.th.jpg]afbeelding][/URL]
Uberhaupt, modegevoelige tattoo'squote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:23 schreef Zyggie het volgende:
[..]
MOET OPMERKINGEN VOOR ME HOUDEN OVER LELIJKE TRIBALTATOAGES DIE 5 JAAR GELEDEN IN WAREN EN NU MISSCHIEN IN WAT MINDERE MATE MAAR WAAR JE ZEKER OVER 10 JAAR EXTREME SPIJT VAN KRIJGT.
Ja als je het zelf leuk vindt, daar gaat het toch om.Hij is niet slecht gezet. Ik zie trouwens niet echt een zwelling, of is dat al over?
Oh wacht ja daaronder, dat is niet een groot probleem dat gebied is nogal zwellinggevoelig.
Anders post je even eerst je eigen tattoo voor je je mening opdringt aan anderen. Maar die heb je waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:23 schreef Zyggie het volgende:
[..]
MOET OPMERKINGEN VOOR ME HOUDEN OVER LELIJKE TRIBALTATOAGES DIE 5 JAAR GELEDEN IN WAREN EN NU MISSCHIEN IN WAT MINDERE MATE MAAR WAAR JE ZEKER OVER 10 JAAR EXTREME SPIJT VAN KRIJGT.
Ja als je het zelf leuk vindt, daar gaat het toch om.Hij is niet slecht gezet. Ik zie trouwens niet echt een zwelling, of is dat al over?
Oh wacht ja daaronder, dat is niet een groot probleem dat gebied is nogal zwellinggevoelig.
meningen moet je ook niet opdrinkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:30 schreef Zyggie het volgende:
Ik drink ook geen mening op, om tattoos gaat het dat je het zelf mooi vindt.
Ik heb het op m'n arm inderdaad met de blauwe kleur, de andere is helemaal zwart. Soms jeukt het echt heel erg en na een uurtje of twee is de zwelling weer weg.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:20 schreef Neuk het volgende:
[..]
Dan zit er een vaatje verstopt of de inkt is te goed ingekapseld. Je hoort dit vaak bij rode kleuren maar ook wel bij blauw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |