Heb je er nooit over gedacht om in Nederland te gaan werken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:09 schreef airbusNEK het volgende:
andere vragen ????
te ver (a'dam 2.5 uur rijden) en moet dan ook terug inwerken en stage doen .quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:14 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Heb je er nooit over gedacht om in Nederland te gaan werken?
ik zag hier alleen een bedrag van 50 000 bruto voorbij komen. In vergelijking daarme verdien jij een stuk meer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:09 schreef airbusNEK het volgende:
ik ben al tien jaar verkeersleider. ik wordt dit jaar 31.
Ik ben wel belg en de selectieprocedures zijn wel anders maar gelijkend.
ik heb de kwalificatie procedure toren (sinds 1997) toren radar (sinds 2000) en area radar (sinds een jaar)
leuke job maar je moet er wel voor "gemaakt" zijn en het graag doen anders hou je het niet vol.
in Belgiê betekent dit qua loon nu (met 1 kind ten laste) netto 4000 ¤ met premies zonder vakantie- en eindejaarspremie.
In NL ligt het zo'n 1000 ¤ hoger. GRRRRRR
andere vragen ????
Dat ging over het startsalaris, in 10 jaar tijd stijgen de verdienste wel enigzins dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:12 schreef gottegottegott het volgende:
[..]
ik zag hier alleen een bedrag van 50 000 bruto voorbij komen. In vergelijking daarme verdien jij een stuk meer.
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef Airborn het volgende:
Vandaag het bericht gekregen dat ik DOOR ben na de Grading! Eerst nog de medical maar lijkt me geen probleem!!! Daarna, de opleiding van Januari!!!!
Al meer gelukkigen??
Jij bent verdacht goed op de hoogte. Inderdaad, de AAPRO ligt alweer een maand of wat achter me.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:41 schreef Druid het volgende:
Sandyman, jij zat (zit?) in BAT-2005-II toch? Ben je zonder kleerscheuren de AAPRO enzo doorgekomen?
Veel plezier Ko!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:13 schreef DIR-01 het volgende:
15 augustus het terugkoppelingsgesprek om 10.00 uur
Valt wel mee hoor, in een van de eerdere topics had je daarover wat gepostquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:58 schreef Sandyman het volgende:
Jij bent verdacht goed op de hoogte.
Super!quote:Inderdaad, de AAPRO ligt alweer een maand of wat achter me.
Kan niet meer mis dus!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:13 schreef DIR-01 het volgende:
15 augustus het terugkoppelingsgesprek om 10.00 uur
Zou cool zijn!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:11 schreef Velocita het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Hopelijk worden we klasgenoten in januari
Heel veel succes!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:28 schreef sterretje83 het volgende:
gefeliciteerd airborn!!
ik h eb net gehoord dat ik door mag naar de 1e selectie ronde, wanneer weet ik nog niet maar het gaat in ieder geval beginnen!!
Gaat het werk op den duur niet vervelen? Ik kan me voorstellen dat dingen op gegeven moment wat routinematig worden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:58 schreef airbusNEK het volgende:
snap jullie niet echt
jullie zijn maar bezig over verkeersleider hier, verkeersleider daar.
ik ben het al tien jaar maar niemand die vragen heeft over de job ????
Het is dus wel een beroep waarin je dingen een beetje naar eigen inzicht kan doen? Dat klinkt wel goed. Wat was voor jou de reden dit te gaan doen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:30 schreef airbusNEK het volgende:
de procedures en de standaard termen die je vertelt tegen piloten over runway en route zijn routine maar het separeren van vliegtuigen en het maken van sequenties (vliegtuigtreintjes maken) zelf blijft steeds afahankelijk van het moment en is steeds anders.
het werk bestaat uit 50% procedures en 50 % inspiratiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:33 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Het is dus wel een beroep waarin je dingen een beetje naar eigen inzicht kan doen? Dat klinkt wel goed. Wat was voor jou de reden dit te gaan doen?
in Belgie is het systeem enigszins anders dan in NL.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:33 schreef Wortel79 het volgende:
airbusNEK
Kun je ook wat vertellen over de verschillende plaatsen waar je kan werken (toren, approach, eurocontrol, schiphol, groningen, maastricht enz.) m.a.w. je bent klaar met de opleiding en wat doe je dan de komende 30 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |