Ja, dat vind ik ook!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:43 schreef NightH4wk het volgende:
Ze krijgen altijd veel aanmeldingen en de eisen zijn strikt, dus het klinkt wel efficient.
Dus dit is een vervolg op: Luchtverkeersleider (deel 2) ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:08 schreef NightH4wk het volgende:
LVNL is luchtverkeersleiding, het gaat dus denk ik over de opleiding die erbij hoort.
Ik noem het bovenmodaal onhandig als je gewoon voor deze theorietoets niet een voldoende haalt. Het gaat puur over de 'spelregels' die er tijdens de grading zijn. Als je de theorie al niet snapt/begrijpt/beheerst zul je de test ook niet met een voldoende resultaat kunnen afronden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:43 schreef NightH4wk het volgende:
Ze krijgen altijd veel aanmeldingen en de eisen zijn strikt, dus het klinkt wel efficient.
Yep tijdens mijn aanstellingsgesprek hoorde ik dit inderdaad. Zonde, daaruit blijkt wel het gebrek aan motivatie van die mensen. Ik heb mezelf helemaal sufgeleerd voor de grading.quote:Ik heb gehoord dat er veel mensen afvallen voor de grading omdat ze niet goed genoeg geleerd hebben.
Als ik de kans krijg zal ik dat ook doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:48 schreef Druid het volgende:
[..]
Yep tijdens mijn aanstellingsgesprek hoorde ik dit inderdaad. Zonde, daaruit blijkt wel het gebrek aan motivatie van die mensen. Ik heb mezelf helemaal sufgeleerd voor de grading.
Is dat nieuw ofzo? Want volgens mij bestaat de 2e dag nog steeds uit het assessment met daarna een gesprek.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef Wakey het volgende:
Vrij snel daarna hoor je de uitslag en mag je (als t goed genoeg was) op gesprek komen. Daarbij gaat het vooral om je stem: duidelijkheid, volume, accentjes enz.
Piece of cake.
Het passeren van die markers wordt gemeld.quote:Kan iemand mij vertellen of een vliegtuig uit zichzelf het paseren van de verschillende markers meldt? (Fix, TV en Marker)
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt met het tweede deel van je vraag.quote:In het begin is dat zo'n ¤ 22.000,- bruto per jaar, in de loop van de opleiding stijgt het. Het startsalaris van een bevoegd luchtverkeersleider ligt op ongeveer ¤ 50.000,- bruto per jaar.
Als je de opleiding afgerond hebt dan ben je meteen aan het werk. Het is dus niet een opleiding waarvan je maar af moet wachten of je wel kunt beginnen met werken. Het werken begint eigenlijk al op dag 1 van de opleiding.quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel is het salaris waar je aan moet denken en hoeveel toekomst zit er in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |