tijdens een fijne massage als ik nakend op haar billen zit 100%quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Leuke vriendin zhi
Als jij met je tampeloeris tegen die roos zit, zit je echt te hoog hoor schat
wat is dan het nut van zulke corsages? worden mannen geil van neprozen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:39 schreef longinus het volgende:
Draai haar om,heb je er geen last meer van.
het is een 'voorbeeldwijf'. gaat me voornamelijk over die idiote frutsels.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Met of zonder roos, het blijft een lelijk wijf.
jij was toch gay?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tijdens een fijne massage als ik nakend op haar billen zit 100%
en als ik haar optil missionaris ook al![]()
Wijf of geen wijf, het blijft een lelijke roos.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is een 'voorbeeldwijf'. gaat me voornamelijk over die idiote frutsels.
idd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wijf of geen wijf, het blijft een lelijke roos.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Leuke vriendin zhi
Als jij met je tampeloeris tegen die roos zit, zit je echt te hoog hoor schat
HAHAHAHA Dat wou ik dus net posten zeg maar, maaaaar toch maar niet gedaan. schitterend carpet ofnietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:49 schreef Omkron het volgende:
Mooie vloer zeg!
dat carpet waar meneen het hierboven over heeft is denk ik twee keer zijn jaarsalaris.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:54 schreef Omkron het volgende:
Nee.. echt parket.. en vakkundig gelakt zo te zien..
carpetten zijn vies!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat carpet waar meneen het hierboven over heeft is denk ik twee keer zijn jaarsalaris.
en nu on topic graag.![]()
maw ga lekker je gang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |