abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40054796
Altijd van die mensen die dan weer iets hebben en denken dat een paar sukkels op Fok hun probleem op kunnen lossen. De enige nuttige tip die altijd gegeven wordt is "ik zou even naar de huisarts gaan". Dit is meestal al de 1e of 2e reactie, de rest van de reacties zijn volkomen nutteloos. Dat je naar de huisarts moet gaan bij iets wat vrij ernstig lijkt kan je zelf toch ook wel verzinnen? Zo, dat was het.
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 18:39:44 #2
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_40054831
Wanneer ben jij voor het laatst bij de huisarts geweest ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_40054866
Ach, vroegah, toen stuurden mensen die brieven altijd naar een of ander tijdschrift. Zo van: "Beste Fancy. Ik heb een tube lijm in mijn doos/ben zwanger/er komen beestjes uit. Zeg aub niet dat ik naar de huisarts moet!" Bij het ter perse gaan van het blad is het inmiddels 3 maanden later, en wat staat er in... "Het is verstandig even naar de dokter te gaan."
  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:41:14 #4
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40054873
En lucht het op?
(Un)masking for the greater good.
pi_40054882
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:39 schreef just me het volgende:
Wanneer ben jij voor het laatst bij de huisarts geweest ?
Jaar of 5 geleden. Ik vind ook dat veel mensen te snel naar de huisarts gaan. Maar als je iets hebt wat totaal niets voorstelt ben je al een enorme huillie als je het op Fok gaat posten. Als je iets raars/ernstigs hebt waarvan je absoluut niet weet wat het is, weten ze het op fok ook niet en dan zou ik dus wel naar de huisarts gaan.
pi_40054896
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:41 schreef Natalie het volgende:
En lucht het op?
een beetje
  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:42:23 #7
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_40054898
Naar de huisarts gaan is negen van de tien keer ook zinloos.Het is gewoon zwaar overdreven dat mensen voor elk piepje naar de dokter rennen. De meeste dingen kun je oplossen met huis/tuin en keuken oplossingen. En misschien weet iemand wat tips meer dan jijzelf.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_40054920
TS zou er verstandig aan doen even langs de huisarts te gaan om zijn bloeddruk te laten meten.
pi_40054950
Sommige mensen willen alleen weten of er meer mensen zijn met dat probleem.
Sommige mensen willen weten wat helpt om bv. diarree te stoppen of zonne-allergie tegen te gaan.
Sommige mensen willen alleen hun verhaal kwijt.

Iedereen snapt wel dat 'ie naar de dokter moet als het iets heel ernstigs is en dat doen ze dan ook. Ik snap je probleem niet. Laat ze lekker.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:45:30 #10
136780 Nosh
hurpdurp
pi_40054972
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:42 schreef boekenworm het volgende:
Naar de huisarts gaan is negen van de tien keer ook zinloos.Het is gewoon zwaar overdreven dat mensen voor elk piepje naar de dokter rennen. De meeste dingen kun je oplossen met huis/tuin en keuken oplossingen. En misschien weet iemand wat tips meer dan jijzelf.
Jup.
Zit je daar te klagen over 'een drukkend gevoel in mn borst, en precies op hetzelfde moment een zeurend pijntje in mn linkerbovenbeen'.
Veel lulliger dan dat krijg je het niet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')