Nee het gaat niet om het nr van Gwen Stefanie, maar het nummer wat ze daarvóór draaide.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
Zoveel nummers heeft GS niet, dus zoek eens wat d'r nieuwe single is.....
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:19 schreef Jordy-B het volgende:
Het is 538, dus het komt vast ergens in de volgende twee uur nog voorbij...
Dat hoeft niet.... Zie de top 40 (40 platen) die draaien ze random achter elkaar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:47 schreef stribe het volgende:
Doe maar een schopje naar KLB ze mailen ook niet terug die paupers van 538 heb gesuggereerd dat ze maar eens een playlist op hun site moeten zetten, zoals iedere fatsoenlijke zender
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:55 schreef thewishmaster het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden gestopt met luisteren naar 538. Ze zijn veel te commercieel geworden en er wordt alleen maar slap gepraat en elke keer dezelfde nummers.
Ik heb het niet over de reclames, maar over de muziekkeuze. Dat ze commercieel waren wist ik ook wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:01 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
![]()
ze waren inderdaad daarvoor niet commercieel!![]()
Ja, en dan dus het nummer wat ervoor gedraaid werdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:07 schreef Razorback het volgende:
Gwen Stefani - Luxurious?
Working so hard every night and day
And now we get the pay back
Trying so hard saving up the paper
Now we get to lay back
Zag ik net langs komen maar weet niet of het de nieuwste is...
http://www.seeklyrics.com/lyrics/Gwen-Stefani/Luxurious.html
verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:08 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ja, en dan dus het nummer wat ervoor gedraaid werd
ik heb het ook over de muziekkeuzequote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de reclames, maar over de muziekkeuze. Dat ze commercieel waren wist ik ook wel.
Ja juist, het nummer van Gwen Stefanie dat weet ik dan wel weer was Hollaback Girl.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:08 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ja, en dan dus het nummer wat ervoor gedraaid werd
Nee maar wel dezelfde categoriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |