Dat is toch die plank waar je altijd op af geeft? Ik dacht aan je T6quote:Op zondag 23 juli 2006 16:05 schreef Rnej het volgende:
canyon 163
Criminelen begrijpen blijkt ook voor mij vaak knap lastig. Ik denk gewoon net even anders en jij zo te zien ook. Is die personeelsruimte ook echt alleen voor personeel toegankelijk? Hoeveel collega's komen in die ruimte?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:28 schreef Kentaro het volgende:
Is het geen grap van iemand. Je gaat toch niet de personeelsruimte in om daar een Canyon, die nog op slot staat ook, te jatten![]()
nja, de ruimte zelf is niet op slot... maar mijn board stond wel op slot..... dus... zoals wel meer boards daar.... maar dan nog... damn.. een volgestickerde canyon in negatief kleurenschema.. denk dat er geen 2e in nl voorkomt....quote:Op zondag 23 juli 2006 16:47 schreef XL het volgende:
[..]
Criminelen begrijpen blijkt ook voor mij vaak knap lastig. Ik denk gewoon net even anders en jij zo te zien ook. Is die personeelsruimte ook echt alleen voor personeel toegankelijk? Hoeveel collega's komen in die ruimte?
nope, geen zomercontract.... en we worden verteld dat t stallen op eigen risico is....quote:Op zondag 23 juli 2006 19:07 schreef Kentaro het volgende:
Ik zou SW aansprakelijk stellen. Jij werkt daar immers (toch?) en moet gebruik maken van een niet afgesloten ruimte om je spullen te stallen. Zelf neem je nog de verantwoordelijkheid om je board op slot te zetten.
ben ik ook bang voor......quote:Op zondag 23 juli 2006 19:23 schreef beerke het volgende:
Ik denk dat die Canyon tegenwoordig door het leven gaat als bankje.
kga voor c60s van vorig jaar..quote:Op zondag 23 juli 2006 19:49 schreef XL het volgende:
Die zijn lelijk!
Koop de custom brews!
Of die nieuwe flows
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:25 schreef Kentaro het volgende:
Rnej post anders een paar foto's vj board/bindings dan kunnen we een beetje opletten. Marktplaats checken af en toe kan ook geen kwaad
amen to that... zat ook effe aan cartels te denken, maar voor die 80 eu prijsverschil.... p1 wingtips van volgend jaar zijn wel ubermooi maar niet stijf genoeg.. en cartels.. nja... erg leuk maar ik ga toch niet railen met die t6quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef Komakie het volgende:
anyway, die customs man.... daar wil je echt niet op rijden. Cartels en alles wat stijver is roelt. Zeker voor Rnej. Alles wat minder stijf is, is voor hem helemaal crap(geld bij mij trouwens ook
)
Als je het toch over bindingen hebt van volgend jaar:quote:Op maandag 24 juli 2006 00:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
de base is dus ook in dat kleurenschema (de benelux versie is zwart met witte letters)
bovenkant is helemaal volgestickerd... tussen de bindingen zitten geen stickers...
[..]
amen to that... zat ook effe aan cartels te denken, maar voor die 80 eu prijsverschil.... p1 wingtips van volgend jaar zijn wel ubermooi maar niet stijf genoeg.. en cartels.. nja... erg leuk maar ik ga toch niet railen met die t6
co2 is nog niet te koop manquote:Op maandag 24 juli 2006 10:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je het toch over bindingen hebt van volgend jaar:
gewoon de CO2 man
hey jij begon over bindingen van volgend jaar (P1 wingtips die niet stijf genoeg zijn weet je nogquote:
maar die zijn al wel te koopquote:Op maandag 24 juli 2006 10:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
hey jij begon over bindingen van volgend jaar (P1 wingtips die niet stijf genoeg zijn weet je nog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |