Grrrrrquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor de hand liggend als jij denkt hoor
Maar goed, ik ga het ook niet uitleggen. blijkbaar is jou IQ ook niet zo hoog he
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:31 schreef Lunar het volgende:
[..]
Grrrrr![]()
Mensen die dat dus doen![]()
Leren jullie het nouw nooit?!![]()
Niet zozeer, nee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:33 schreef Marsepein het volgende:
Is dat hem ze probleem?
Het is maar waar je van wakker ligt hequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:31 schreef Lunar het volgende:
[..]
Grrrrr![]()
Leren jullie het nou nooit?!![]()
Ik stoor me hier niet alleen op Fok! aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is maar waar je van wakker ligt he
als je op Fok! je gaat storen aan mensen die iets fout spellen dan kun je hier beter niet komen. In elk topic staan er wel de nodige fouten. Jij zult ze ook ongetwijfeld maken.
klein kind
pffff... zal wel aan de warmte liggenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:31 schreef Lunar het volgende:
[..]
Grrrrr![]()
Leren jullie het nou nooit?!![]()
Laten we het niet over zinsopbouw gaan hebben (of over spelling), want (hoewel je het misschien niet verwacht) mijn kennis van de nederlandse taal is prima en zeker hoger dan de gemiddelde nederlander. Dat ik 1 keer een letter vergeet (misschien niet goed aangeslagen op me toetsenbord, maar dat weet ik niet eens meer) en daar gelijk op afgerekend word is wel btje jammer maar goed, het zal wel....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:51 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik stoor me hier niet alleen op Fok! aan
En hoe erg doe je jezelf tekort met de zin "blijkbaar is jou IQ ook niet zo hoog he"
Je voelt je aangevallen door mijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Laten we het niet over zinsopbouw gaan hebben (of over spelling), want (hoewel je het misschien niet verwacht) mijn kennis van de nederlandse taal is prima en zeker hoger dan de gemiddelde nederlander. Dat ik 1 keer een letter vergeet (misschien niet goed aangeslagen op me toetsenbord, maar dat weet ik niet eens meer) en daar gelijk op afgerekend word is wel btje jammer maar goed, het zal wel....
weet je wanneer je je tekort doet; als je denkt dat spelling van belang is bij de meting van je IQ.quote:Ik stoor me hier niet alleen op Fok! aan
En hoe erg doe je jezelf tekort met de zin "blijkbaar is jou IQ ook niet zo hoog he"
Goed punt, spelling heeft vrijwel niks met IQ te maken!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:19 schreef lippit het volgende:
[..]
weet je wanneer je je tekort doet; als je denkt dat spelling van belang is bij de meting van je IQ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |