quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:41 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
nah, vroegâh...haddenze daar een soort jeugd verenigingen voor iets met....Jugend....![]()
weet ik, maar ze waren wel gehoorzaamquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:27 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gelul, dat waren mislukte scouts, dat had niks met uitzetten te maken.
stukkie tape hebben?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:17 schreef RayMania het volgende:
Er woont hier naast dus echt zo'n #(*&$#&$# - kind. De hele dag gillen, janken, krijsen, blèren.
Laat het iets vallen, gelijk krijsen. Wordt het nat door het badje, gelijk janken. Vervolgens wordt het naar binnen gehaald en gaat de tuindeur dicht(met deze temperaturen), totdat dat kind weer haar smoel houdt.
s'Nachts moet je gewoon je raam dichtdoen om te kunnen slapen, omdat dat kind de hele buurt bij elkaar gilt. Ja, je raam dicht met deze hitte. Maar de kans op slapen is nog groter dan je raam open met dat
-kind.
Ik heb niet snel wat tegen kinderen, maar dit verpest kind mag echt dekrijgen zeg.
Zo.
Bij mij hebben de buren aan 1 kant 3 kinderen. 1 is tof, die andere 2 krijsen en gillen de hele dag door. Als de kleinste naar het speelplein wil, dan gaat hij net zo lang aan het hek lopen sjorren (lees: groot metalen hek met een rammelende sluiting) tot er iemand naar buiten komt om het hek open te doen. Als hij/zij naar binnen wil: voor het raam gaan staan en net zo lang schreeuwen tot er iemand komt. Als ze binnen iets verkeerds doen, dan is de straf vaak: ga maar naar buiten. Dus mag de hele buurt dan meegenieten van het geschreeuw van die kutjong.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:17 schreef RayMania het volgende:
Er woont hier naast dus echt zo'n #(*&$#&$# - kind. De hele dag gillen, janken, krijsen, blèren.
Laat het iets vallen, gelijk krijsen. Wordt het nat door het badje, gelijk janken. Vervolgens wordt het naar binnen gehaald en gaat de tuindeur dicht(met deze temperaturen), totdat dat kind weer haar smoel houdt.
s'Nachts moet je gewoon je raam dichtdoen om te kunnen slapen, omdat dat kind de hele buurt bij elkaar gilt. Ja, je raam dicht met deze hitte. Maar de kans op slapen is nog groter dan je raam open met dat
-kind.
Ik heb niet snel wat tegen kinderen, maar dit verpest kind mag echt dekrijgen zeg.
Zo.
Nee...sorry...maar wil jij naast mij komen wonen? Dan vervang ik hiernaast de sloten wel ofzo... blijven die lui maar lekker op de Filipijnen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
heb je het nou over mij?
Gratis?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:26 schreef vigier het volgende:
[..]
Nee...sorry...maar wil jij naast mij komen wonen? Dan vervang ik hiernaast de sloten wel ofzo... blijven die lui maar lekker op de Filipijnen...
Je hebt een deal.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:56 schreef vigier het volgende:
[..]
Voor jou reken ik alleen de kosten van de sloten
Gaat ze vast alleen maar van huilen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:21 schreef Cuban-necktie het volgende:
[afbeelding]
Luchtdrukpistool! luchtdruk! niet dodelijk![]()
Met 2? Nee..dat gaat niet. Dan zoek ik wel iemand andersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Je hebt een deal.
Zeg maar wanneer.
Ik kom met 2.
Nee die is stil. Ik ben soms nogal raar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:38 schreef vigier het volgende:
[..]
Met 2? Nee..dat gaat niet. Dan zoek ik wel iemand andersStraks neem je nog iemand mee die ook schreeuwt en krijst
![]()
![]()
Wie of wat neem je precies mee? (graag een duidelijke omschrijving, objectief) En wat is raar voor jou precies? Misschien vind ik iets heel anders dan jij raar...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nee die is stil. Ik ben soms nogal raar.
Nee, lijkt me geen goed idee, te veel bloed spatten en ander rotzooi. Vooral als je d'r daarmee op haar kop gaat slaanquote:
Slaan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:57 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee, lijkt me geen goed idee, te veel bloed spatten en ander rotzooi. Vooral als je d'r daarmee op haar kop gaat slaan![]()
Anders stop je je snikkel ff in d'r bek, kan ze ook niet praten met d'r mond vol.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Slaan?
Gewoon door laten slikken, mag niet praten met der mond vol he![]()
Suc6![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |