Het nummer van Bass Hunter, hier issie, Boten Annaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef KreKkeR het volgende:
Maar wat zeiden ze nou op 538?????
Pff idd *staart naar z'n avatar*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik heb alleen grafherrie gehoord en dus afgezet...
Ik jat je avatar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef Nr.G het volgende:
Deze reeks is wel een instant klassieker geworden.
"Ken je AZ nog?"
-"Was dat niet die milf kneus die meidenbadpakken droeg en pic op internet zette?"
"Nee, dat wou ie iedereen laten geloven. Die pics heeft ie gewoon van uit een blaadje en het verhaal over zn email adres was gewoon van iemand die hij wou naaien."
-"Matige grap voor in ONZ"
Jaloers?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:10 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Pff idd *staart naar z'n avatar*![]()
Let op met je uitspraken, je brengt 'r nog op ideeënquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef MUUS het volgende:
Nee, zo heet het als er een groepje vrienden van haar voor zijn deur staat om zijn bek te verbouwen..
Ah kan ik die troep teninste meteen uitzettenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef LENUS het volgende:
[..]
Was loos alarm![]()
Op flabber.nl en zattevrienden.be ook nog niks![]()
Hopelijk zetten ze dat dan ook meteen op internetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh bah Lub, alleen het idee al dat je hem zou moeten aanraken..
[..]
Nee, zo heet het als er een groepje vrienden van haar voor zijn deur staat om zijn bek te verbouwen..
hij was niet thuis toch?!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze dat dan ook meteen op internet![]()
.
Ik trek net ook al het derde toetsenbord van vandaag uit de kast.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:11 schreef Sehnsucht het volgende:
de letter/cijfer op mijn F5 toets is al aardig versleten![]()
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Let op met je uitspraken, je brengt 'r nog op ideeën
?? Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:11 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Jouw foto hebben ze nog niet geaccepteerd op Fok !![]()
Schat zo in dat deze met gillende schoenveters aan het rennen is, om de bos brandnetels van wendy te ontwijken.quote:
Das onder de gordelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:13 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
?? Waar heb jij het over?
[afbeelding] Hou vooral je handen voor je gezicht!![]()
Nee, dat is jóuw avatarquote:
Grof geschut...niemand mag nu m'n geweldige humeur bederven...zelfs geen over het paard getilt josti-laafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |