Dusssssss, opgelost en een slotje dan maar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:59 schreef ruftman het volgende:
Maar ja, ik ben beschaafd........laat me niet tot hun niveau verlagen.
Nee, al 4 dagen niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:01 schreef ruud.nl het volgende:
tis wa..
het schijnt dat de vierdaagse is afgelast, iemand iets over gehoord?
Dat is wel klote ja. Ik zou mijn speakers wel buiten neerzetten hoor, en ondertussen ook even de "plantjes" water gevenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:01 schreef ruftman het volgende:
Door de weeks tot elf uur, half twaalf. Week-end tot een uur of twee oid.
Woon je in de Oosterparkbuurt in Groningen? Dan valt e.e.a wel te verklaren...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:59 schreef ruftman het volgende:
Lang leve de buren deze zomer. De buurman heeft namelijk speakers aan zijn thuishuis opgehangen waarnaar zij in hun oren `gezellige' muziek op draaien. Tot 's avonds laat!
Lekker rustig in de tuin zitten is er dus niet meer bij.
Helaas zijn de buren te achterlijk om te beseffen dat niet iedereen ervan gediend is.
Om een indicatie van zijn achterlijkheid te tonen: tot op eergisteren wist meneer niet dat er een oorlog in Libanon gaande is.
Naast de muziek hebben de buren ook nog es de neiging om tegen elkaar te praten op een geluidsniveau dat dusdanig hard is om zeker te zijn dat dit het muziekvolume overstijgt (tsja, anders horen ze elkaar niet).
Ik heb echt de neiging om mijn 2 x 120 watt stereotoren een keer buiten te zetten en ze op maximaal volume weg te blazen. Maar ja, ik ben beschaafd........laat me niet tot hun niveau verlagen.
Dan leg je het toch uit?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:08 schreef ruftman het volgende:
Niet zo veel. Hij keek op een manier waaruit bleek dat hij niet snapt dat andere mensen (waaonder ik), zijn muziekpraktijken niet leuk vinden.
Wat van 'gezellige' muziek is het? Toch niet van dat piratengejangel hèquote:... waarnaar zij in hun oren `gezellige' muziek op draaien.
Tropical Danny & Guillermoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:14 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Wat van 'gezellige' muziek is het? Toch niet van dat piratengejangel hè![]()
OMGquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:17 schreef power_bram het volgende:
[..]
Tropical Danny & Guillermo![]()
http://home.planet.nl/~leide006/toppertje.html
Welke oorlogquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:59 schreef ruftman het volgende:
[..]
Om een indicatie van zijn achterlijkheid te tonen: tot op eergisteren wist meneer niet dat er een oorlog in Libanon gaande is.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |