ICT'er?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:57 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik ben 29... nog steeds vrijgezel....
stel je niet aan, jankerd
quote:
Nou, dat kun je dan wel schudden, want een vrouw alleen op de zwarte cross is al door minstens 10 boer'n uitgewoond voordat jij er morgen bent.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zal ik er op in gaan of niet?
nee ben geen ICTer, ben servicemonteur, kom dus overal en kan ook heus wel aan de vrouw komen.... ben pas maand vrijgezel, maar nieuwe vlam is in zicht... nou ja, nu uit zicht want ze zit nu al op de zwarte cross en ik morgen pas....![]()
Dan is ze nu hoogst waarschijnlijk brommers kieken met iemand anders. Jammer voor jequote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
![]()
zal ik er op in gaan of niet?
nee ben geen ICTer, ben servicemonteur, kom dus overal en kan ook heus wel aan de vrouw komen.... ben pas maand vrijgezel, maar nieuwe vlam is in zicht... nou ja, nu uit zicht want ze zit nu al op de zwarte cross en ik morgen pas....![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:11 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Dan is ze nu hoogst waarschijnlijk brommers kieken met iemand anders. Jammer voor je![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:53 schreef Yeahinho het volgende:
Zojuist het eerste geboortekaartje op de bus moeten doen voor iemand uit mijn vrienden/kennissen-kring. Ze zijn gvd nog jonger dan ik, en ik ben pas (al) 22!
Huil hier met mij mee..... ik word echt oud.
Nee zij zijn eerder jong voor een kindquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:53 schreef Yeahinho het volgende:
Zojuist het eerste geboortekaartje op de bus moeten doen voor iemand uit mijn vrienden/kennissen-kring. ]Ze zijn gvd nog jonger dan ik, en ik ben pas (al) 22!
Huil hier met mij mee..... ik word echt oud.
Ik mis mijn mideelbareschooltijd ook regelmatig.. De tijd zonder zorgen en de rest.. Maar wel lekker zuipen en de grapjurk uithangenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:18 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik ben pas 18 gewordenwaar is de goede oude tijd van de middelbare school gebleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |