Whehe, kom, we gaan allemaal daarheen bellen om te vragen of ze misschien ook het telefoonnummer van de gemeente hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:00 schreef Sebasser het volgende:
welke krant werk je dan ?
Shhhtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, kom, we gaan allemaal daarheen bellen om te vragen of ze misschien ook het telefoonnummer van de gemeente hebben.
Zo dacht ik er ook over, alleen ik bracht het wat subtielerquote:
't beestje bij z'n naam noemen heet datquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:04 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over, alleen ik bracht het wat subtieler
ga je nu je UI nadoen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:11 schreef MuRKie het volgende:
niet echt origineel van mij overigens, als ik die posts hierboven zo lees![]()
Wat zit je dan te zeuern over een 0800 nummer in de TT en de OP??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:13 schreef Jill-RMC het volgende:
0900-8008 voor al je telefoonnummers
De meeste informatie en service nummers zijn 0800-nummers.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:13 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wat zit je dan te zeuern over een 0800 nummer in de TT en de OP??![]()
![]()
duidelijk nog nooit met een oud manneke aan de foon gezeten....ervaring leert je bent veel sneller van ze af als je ze een nummer voert dan dat je met ze in discussie gaat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:13 schreef rival het volgende:
en het mooiste is, je zoekt het nog op voor die vent ook!![]()
Maar het geeft een voldaan gevoel om met die mensen in discussie te gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
De meeste informatie en service nummers zijn 0800-nummers.
[..]
duidelijk nog nooit met een oud manneke aan de foon gezeten....ervaring leert je bent veel sneller van ze af als je ze een nummer voert dan dat je met ze in discussie gaat.
en je kunt altijd ophangenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef valek het volgende:
[..]
Maar het geeft een voldaan gevoel om met die mensen in discussie te gaan.
ik heb op helpdesks gewerkt... duidelijk TEVEEL oude mannetje aan de lijn gehad... die hang je gewoon op... lekker simpel!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
duidelijk nog nooit met een oud manneke aan de foon gezeten....ervaring leert je bent veel sneller van ze af als je ze een nummer voert dan dat je met ze in discussie gaat.
leuk, gewoon de gehele bestelling opnemen en zeggen dat het z.s.m. gebracht wordt. en die mensen maar wachtenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:26 schreef Klonk het volgende:
ik krijg altijd mensen aan de telefoon die denken de lokale Appie Hein te bellen, we hebben vrijwel hetzelfde nummer alleen de laatste 2 cijfers zijn omgedraaid
dus ik heb vrijwel dagelijks mensen aan de telefoon die brood of gebak willen bestellen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:31 schreef rival het volgende:
vorige keer had er iemand kunsstof raamkozijnen te koop staan op marktplaats. ook maar 2 nummers verschil met mijn 06. werd ik de hele dag gebelt voor kunstof kozijnen!
nou je had me de eerste keer moeten horen.,... IK VERKOOP WAT?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |