Goed hé!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:57 schreef Nosh het volgende:
Ach, je hebt hem mooi wel slapeloze nachten bezorgd met je 'Kijk zelf uit ei!', en dat is ook wat waard!
Ware het niet dat het een petjesdragende kamper in een kutgolf was en uit complete incompetentie de boom miste...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En toen voelde hij zich afgewezen en zette hij zijn keiharde zelfmoord muziek op om zich tegen de eerste boom te pletter te rijden.
Ook een lekker subforum uitgekozen om daarnaar op zoek te gaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:45 schreef Asics het volgende:
ik voel weinig positieve energie hier
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:40 schreef Sjibble het volgende:
Mijn oom rijd ook in een golf.
Wel tof zo;n gozer naast je, lache als ie anderen uitscheldt bij slecht rijgedrag
Zelf is ie chauffeur bij een luxe hotel (heeft op een poster laten zien welke sterren hij vervoerde)
Ik wil dus zeggen dat ie met de nieuwste mercedes em ook wel es 230 boekt(in Tsjechie)
Daar krijg je alleen een bekeuring, hoe hard je ook gaat
Golf FTW
Helemaal, volstrekt en absoluut mee eensch!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
...zei de pauper met z'n petje op in z'n Golfje. Dit nadat hij mij samen met m'n hond bijna had gebroken met z'n Halfordsbumper.
"Kijk zelf uit ei!" zei ik terwijl ik richting het zebrapad wees met bijbehorende haaientanden.
Een waterval aan proletentaal komt naar buiten voordat 'ie z'n raampje probeert dicht te draaien.
Dit lukt 'm met veel moeite omdat 'ie natuurlijk wel in z'n Al Bundy-positie moet blijven liggen.
Hij zet z'n "muziek" van het niveau Explosive car tuning nog wat harder waarna er een hels kabaal uit z'n goedkope boxen komen. Het minimumloonmannetje denkt dat een bass vooral een nep trillend geluid moet maken.
Met piepende banden probeert 'ie weg te komen om vervolgens bijna de controle kwijt te raken op de rotonde. Helaas vouwt 'ie zich niet om een paal heen en vervolgt hij z'n koers richting woonwagenkamp.
Kutvolk![]()
Kutvolk met een Golf![]()
Kutvolk met een Golf en een petje op![]()
Kutvolk met een Golf en een petje op die lompe stampmuziek ophebben![]()
Willen jullie misschien voor mij jullie benen verliezen in een ongelukje?![]()
met piepende banden kwam hij weg, om vervolgens geheel gecontroleerd koers te zetten richting woonwagenkamp!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
Met piepende banden probeert 'ie weg te komen om vervolgens bijna de controle kwijt te raken op de rotonde. Helaas vouwt 'ie zich niet om een paal heen en vervolgt hij z'n koers richting woonwagenkamp.
Geloof mij maar, dat was verrre van gecontroleerd...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
met piepende banden kwam hij weg, om vervolgens geheel gecontroleerd koers te zetten richting woonwagenkamp!
net als wanneer je een stoppy maakt op de motor.... komt er iemand aanzetten.... ja zie je nou je reed veels te hard en hebt geen controle want je achterwiel kwam van de grond!![]()
Heb je het licht gezien?quote:ik voelde me aangesproken omdat ik ook een golf heb gehad!![]()
nee ik zag de bocht te laatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Geloof mij maar, dat was verrre van gecontroleerd...
[..]
Heb je het licht gezien?![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik zag de bocht te laat
nog steeds vind ik een golf (type2) een erg mooie auto. (smaken verschillen)
alleen jammer dat er zoveel van die josti's inrijden waardoor de auto zo een kutimago heeft!
als ik in me golf reed keken mensen me al zo aan... oww... daar heb je er weer 1! al rij je gewoon rustig met 50 voorbij!![]()
als je je hand uitsteekt wil dat niet zeggen dat je naar links mag!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:13 schreef Maethor_Veleg het volgende:
ach ja, laatst gebeurde mij ook zoiets, ik sorteer netjes voor op de weg omdat ik naar links de fietsenstalling op het station in wil, steek daarbij zoals het uiteraard hoort mijn hand uit en ga dus naar links. Ineens zo'n 'desperate housewife' achter me "Hee, kijk uit!""Kijk zelf uit!" Bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |