Veel plezier in 't Harde.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laat ik ook maar eens gaan.
Prettig weekend!
IK had tussendoor even le tour de france gekeken men. Prettig Weekend JK.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heb je nog sjiek hendig lang over gedaan.
Ik zou ze even voâh weihnâg vertellen dat het 'bedraagt' moet zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:29 schreef eL. het volgende:. V-A-K-A-N-T-I-E !!!
.
Net even gepint : "Uw saldo bedraagd 0¤"
Wat een leven .....
Is "gepint" ook niet met een d ? Mwah, vakantie dus, ik heb mijn hersens al behoorlijk uit staan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik zou ze even voâh weihnâg vertellen dat het 'bedraagt' moet zijn.
2 Problemen in 1 klap opgelost: Je te lage saldo, en die vreselijke taalfout die die automaat liet zien.
Ja, maar je gaat jezelf vast geen rekening sturen om dat te verbeterenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:34 schreef eL. het volgende:
[..]
Is "gepint" ook niet met een d ? Mwah, vakantie dus, ik heb mijn hersens al behoorlijk uit staan.
lucky bastard...nog steeds graf hier...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:56 schreef Jarno het volgende:
Eindelijk afgekoeld hier (mén wat ben ik dat hete weer zat), tijd voor een pizza + bier op het balkon dan maar.
Afgekoeld? Yeah, right. Het is hier buiten op het terras nog dik 20 gradenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:56 schreef Jarno het volgende:
Eindelijk afgekoeld hier (mén wat ben ik dat hete weer zat), tijd voor een pizza + bier op het balkon dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |