Het was echt onderdeel van de spin volgens mij. Ik heb 'm even geobserveerd in een glaasje en hij kon het bolletje horizontaal houden met z'n achterlijf, maar het grootste gedeelte van de tijd hing het er onder in een hoek van 45 graden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:24 schreef Byte_Me het volgende:
misschien is het iets wat de spin draagt? het lijkt me niet zijn kop.
Doen spinnen dat? Eitjes verplaatsen op deze manier? Ik dacht dat eierzakken er heel anders uitzagen. En heeft deze spin dan maar zo'n héél klein kopje? Vragen, vragen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:25 schreef Vampess het volgende:
Dat lijkt me toch een vrouwtje die haar eitjes aan't verplaatsen is
Ik ben daarintegen geen expert.
Een cocon? Maar da's met draadjes enzo. Wat zit hier in dan? Beluga? Sevruga?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Dat is vast wel een cocon.
Eitjes, dat zit er in een cocon.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een cocon? Maar da's met draadjes enzo. Wat zit hier in dan? Beluga? Sevruga?
Het leek er niet op dat hij een ander beest gevangen had...
Misschien zijn het z'n oogjes wel en is dit de Marty Feldman onder de spinnen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef kLowJow het volgende:
Misschien is het een abces.
Oh ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Eitjes, dat zit er in een cocon.
Nope. Deze is netjes ongeharmeerd in de tuin gezet.quote:
Ik hoop dat je de poten erbij rekent, anders hoop ik dat je in een heel ver tropisch land zitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:22 schreef ArtyShock het volgende:
Van voor naar achterkant was de spin zo'n 8cm
Zó groot was ze ook weer niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:06 schreef The_stranger het volgende:
Ten eerste:
Ik hoop dat je de poten erbij rekent, anders hoop ik dat je in een heel ver tropisch land zit
Ten tweede, eizakken zorden bij spinnen 99 van de 100 gevallen door het vrouwtje "in de bek" gedragen. Meestal zit er wel spinrag omheen ter bescherming, maar ik zou toch echt gaan voor eizak...
Wat pas je avatar perfect bij die uitspraak!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Hadden we bijna misschien wel een miljoen spinnen in de slaapkamer gehad!
Ik denk dat je gelijk hebt. Die donkere puntjes in het middengedeelte zijn waarschijnlijk de oogjes en ze draagt dus iets mee. Maar ik vond het zo mooi kleuren bij de rest en ze was er zó aan gehecht dat ik dacht dat het onderdeel van 't beestje zelf zou zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:17 schreef MadMarine het volgende:
als dat 'ding' geen eitjes zijn, maar bijvoorbeeld zijn kop, dan is het niet eens een spin, omdat het dan teveel segmenten in zijn lijf heeft. en je ziet ook duidelijk de ogen zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |